A cuspirazione per parte

Oghji sò parechji rituli chì sò apugneri per risolviri assai prublemi. L'esfera più notu hè eccillenti è cunfoque. Ci sò rituali , chì, à u contru, anu destinatu à distruzzione di a cunnessione esistenti. Una parsonda di separazione aiuta per spolverà e razzii è razza per sempre.

I Psychics è maggiani dicenu chì e so lapels si deve esse usatu solu s'ellu vene a felicità, micca u male.

Conspiracy per parte cun u so maritu

U rituu aiuta à aghjurnà u divorziu di i pioressi in u matrimoniu. Hè vale avertisce chì a cuspirazione, in fattu, hè un trattu cù e forze scuru, perchè prima di usà, installate a prutezzione per evitari diversi affare in u futuru. A rama hè chistu:

"Aghju risparmiatu in a mattina, andaraghju versu a tribunale, micca i porte, ma e porte, è u logu di a cantina, è i ventalli affucati. Puderaghju di u mo capeddu di u mo capu, mette sottu à u mio pianu, micca sottu à terra di terra umana, ma in u chobot nero. In u choboto chì scappa à u boscu hè scuru, à l'oscurità di u lavu, in questu lavu, a canoa hè strufinendu, è in a canoa, u velu divilu è u diàvulu. Pùa jittari ni lu diavulu di quelli chjappu, è fighjulu u bastone. Ciò chì site davanti à u diavulu cun u diavulu in u togliu? Chì viulente avete da u diavulu, u diàvulu? Vai à i persone in cinea, avete u diavulu in un bonu cumpagnu (nomu di l'omu), un macellaiu. Ùn hè micca cusì chì e genti vivenu cum'è cun devilu, dimònii, amanu unu, appiccicate, dulore ùn sanu micca, ùn sanu micca. Fatevete u diavulu per dissolve i so capelli, ancu da quì in avanti, cum'è si stete sitsatu in a canoa, sti genti vivenu in scatuli. Perchè u ghjovanu (nomu) l'odià, ùn la manca senza bellezza è bellezza in ella. Chì l'oddiu si sparse in tuttu u so core, permettenu di accumulà in ogni joint è organu. Chì sia disgusted da a so bellezza, cungi è divirtisce u so corpu biancu. I mo parolle sò forti, a mo vulintà hè forte, ti ordini, u diavulu, prutegge u mo capu in u lavu, è odià l'odi in quellu locu. Cumu pudendu riguàrdanu, perchè pudete seguità u caprettu in u lavu, prutegge i pesci di i persone, prutegge a ghjente da teme, è scantene tutti in u passatu. Ùn puderebbe manghjà u caprettu, ponu piglià u pescatore, ma nimu pò piglià a mo plotta. Cusì sò.

Dopu dite chì e parolle ti bisognu di scuzzulate 3 volte nant'à u terrenu è fegate a saliva cù u to pede. Duranti questu, si devi à puderebbenu imaginari quantu hanu trattatu e rilazione è fate a cunnissioni trà e persone.

Forti conspirazioni per parte cun un associu

Un ritu pò esse realizatu da una donna è un omu si credi chì a rilazioni hà da esse u so cursu è hè ora di scurdà tuttu. Ci hè bisognu di leghje a trama di l'ultimu ghjornu di a luna sera. Pigliate a manu ogni carta è leghje à u golfu accussì:

"Ùn avete micca neve l'aiutu, a pioggia, l'erba hè secca, perchè ùn hai micca bisognu di mè. Turn away from me, turn away, volte à l'altru (sposa) groom (bride)! "

Argumenta u paper, è dissiru i cinni nantu à a strada, ma micca vicinu à a vostra casa. In a matina di u ghjornu dopu, andemu à a chjesa è prege per a felicità è a salute di a persona cù quale vulete parte. Riturnà a casa, leghjite "U nostru Patre". A proximità di a vostra casa pigliate 2 partiti è i mette sottu à a suleddi di i scarpi in a forma di una croce. Standing up a vostra volta à a porta stampate u to pede, in i scarpi di quale si trovi i ghjè e dice:

"Cum'è una schiver sottu à u piuvale, ùn andaraghju senza retrocede, in l'grassi altì, in i bosculi densi. Chì l'ungracious (ai) ùn truvà micca (à), è a parolla da mè ùn piglià micca (l). Per esse à questu (ellu) ùn hè micca cun mè, mandassi, Signore, felicità cun un stranger (oh). Amen ".

Dopu à una settimana, cacciani i partiti è cremà.

Conspiracy per parte cun un rival

A menudo una terza persona si prisenta in a relazione, chì vole di guidà un amatu. Assai rivali ricaricà à l'aiutu di putenzi màgichi, usando diverse privilegi. A maiò spessu, sti rilazioni in a parti cunducenu i diversi prublemi è diventenu una veru tortura. In questa situazione, pudete aduprà una curretta per separà u vostru amatori di u to maestru. Per fà questu, avete bisognu à piglià una foto di un sociu o a so mutanni è leghje:

"U celu hè quì sopra, a terra hè sottu. Quand'elli ùn vanu micca vicinu à i zitelli, ùn si parlanu micca l'altri, ùn si parlanu micca trà elli, perchè (u nome di l'omu) è (u nome di a donna) ùn si trovanu annunte, ùn manghja micca manghjatu, ùn avè micca bè, u lettu ùn era micca spartutu, i zitelli ùn dà nascita, U ghjattu è u cane sò varianza. Ùn ci hè micca una palora per u mo limitazione, ùn ci hè micca cuspirazione, senza cungiura. Cumu si dice, cusì sarà. Amen! "

Cumu sguassà a conspirazione per parte?

Ci sò parechji volti chì parechji ritimi sò realizati da parechji partiti à dissoluzione a vostra unioni felice. Se sente chì i prublemi in u paru sò suscitatu, littaralmente, nantu à una piena di ugguali è senza magia ùn hè statu micca, pudete cunducinu un certu rituali. Per principià ci hè necessariu sopra un 12-jornu senza sangue, per voi, ùn deve esse micca carne in a razione. Ridu qualcuni manciari, alcoolate, avete da beure té senza azucarera, è u pane era nicu. À a fine di u tempu, cumprà 12 candele in a chjesa è lighjerà appressu à migdiità. Hè impurtante chì u celu in questu tempu era chjara è stella. Leghjite e seguenti parole:

"Fighjulà da voi, diavulu, da u tempiu è a casa di questu, da e porte, a porta è i 4 corners. Ùn ci hè micca, diavulu, nisun participazione, nisuna parte, nudda pace è nisun locu. Eccu a croce di u Signore u nostru Diu, a Vergine di a Santa Vergine, San Petru, l'arcànghjulu santu u evangelizianu: Luke, John, Matthew, Mark, Michael, Raphaël, Gabriel, Ugasil, Uriel, Varahail, Egudiil. E forze diventate e forze diventate, quì sò i serafini santi è cherubimi, San Micca per ogni parte, in tuttu u universu. Sicondu l'elle, San Petru pruteghja un club in i so mani, quì hè a Natività di u Prugettu, quì ùn hè micca postu per voi. U diavulu, ùn avete micca parte, onore, a pace, a participazione è u locu. Ùn avete pruvatu di fà questu bruttu sguassà à questu locu, a casa è duie cori amoroso, un servitore (u nome d'un omu) è un servitore (nome di a donna). Fughje da quì in u vostru infernu, u passiu nìuru, allora truvate babbu, eccu, è da quandu avà vi viarà. I mo parolle sò forti, a chjave, a chjuchella è ùn nimu pò escemente. Amen ".