Courtesy of the schoolboy

L'approcciu di a criazione di i zitelli in tuttu u mondu hè assai diversa. Per esempiu, in u Giappone, un zitellu hè permessu di cumportu cum'è piace, ma solu finu à l'età di cinque. Reguli, pritbimi, inzucritori - tuttu questu hè in inherente in l'educazione di i zitelli più antichi. A più impurtante chì i ghjapparti aprenu i figlioli - per vive in a socie. I risultati di l'esse educazione sò evidenti - a sucità in Japanese hè unu di i più persunanti in u mondu.

In u nostru paese, i cose sò assai diffirenti. Ma chì impedisce di educà à a chjave di educazione è di purificazione? À i sicreti di l'educazione di un zitellu educatu, leghjite u nostru articulu.

Cumu insignà u zitellu?

Quandu si tratta di cumu per infurmà u zitellu in qualcosa, hè impurtante sapè chì a più impurtante "armata di furmazione" hè di voi - i genitori. Da i primi misi, u zitellu face a copre l'espressioni faciale di i genitori, u tonu di a cunversazione. E chì dice di i zitelli più antichi? Allora, a prima regula hè di diventà un esempiu per u to figliolu.

Spiagnate à u zitellu chì hè educazioni, preparanu una lista di e parolle predilettu in i zitelli, chì cuntene u minimu di e parolle più necessariu:

  1. "Hola" - accòglie a persona, a vulemu avè salute.
  2. "Grazie" - ringraziare à a persone.
  3. "Sò" hè una espressione chì rispundemu à gratitù.
  4. "Scusate" - quandu pridendu u pirdunu.
  5. "Adewevo" - accede adiu à l'omu.

Courtesy of the schoolboy

I règuli di cortesia per i zitelli ùn si sò micca diffirenzii cumuni. Ma u fattu hè chì l'scola hè un locu induve l'abilità di u zitellu travaglia una prova seriosa per a forza.

Un cuntenente multiespillante di zitelli diffirenti ùn anu micca sempre un effetti pusitivu à u to figliolu. Cusì, hè impurtante per spiegà à u zitellu chì, invechje di e circustanza, hè sempre necessariu d'observà e règule di cortesia per i zitelli, per stazzallu a calma è micca di mantene pruvucazione. A bona carca hè a chjave per successu à a scola, è micca solu.

Insegnassi à u to figliolu cù u surrisu è sempre salutanu prima, risponde bè riguardu à e dumande di cumpagni di classi è evite cunflitti, ringrazialli per u serviziu furnitu è ​​cusì.

Hè impurtante ancu di spiegà à u zitellu chì u maestru mertu hè un rispettu particulari è un bon trattamentu. Prima di vultà à u maestru - avete bisognu di risuscità a manu, è dopu avè datu u pianu - per parlà.

U cumpurtamentu in un mudellu hè un tema separatu. Spiegà à u zitellu chì u cambiamentu hè quellu tempu quandu avete bisognu à rilassate un pocu, preparanu librerii è libri per a lezioni dopu, è parranu cù cumpagni di classe.