Parrucchieri sottu u novu annu per soldi

Ghjorni di ghjennaghju sò una energia speciale di un novu tempu è rinnuvamentu. Hè per quessa hè stissu crede chì divinazione è riti magichi sò u più efficace è efficace. I tarritorii per u novu annu pè i soldi ùn sò micca sfarenti di i rituali pussedenu per l'annu o Natale. Hè cume chì ogni ritu sti ghjorni facia cù a forza redoubled.

Una conspirazione simplice per u novu annu per a ricchezza

Se vulete assicurà a vostra stabilità in l'esfera di materie per tuttu u settore annu, piacè assicuratevi di passà stu ritu simplice. Hè necessariu di cumincià à inizziu in a matina è megliu l'alba. Pigliate cun voi un cunghjettu di u metallu impurtante è andate per l'acqua chì avete bisognu à piglià in a primavera o pane. Sì issi scuperti ùn sò micca adattati, andate dopu à a chjesa, induve pudete piglià l'acqua sante. Dopu avutu a casa, hè necessariu di creta l'acqua, leghje una trama màggica in u vechju annu:

"U risuscitatu, servitore di Diu (nome), prima di a mattina, benedite tuttu a criazioni di Diu, tutta a terra è u celu, tuttu l'aire è l'acqua, tutti l'astri, u sole è u primu mesi. Benedisciunaghju u Signore nova è tutti i ghjorni per vince, preziare à Diu un, dumandassi u Signore. U mo Diu, creatore di tutte e cose visibili è invisibili, u creatore di u tempu è tuttu ciò chì vi benediscere l'annu iniziu, l'annu chì si cunsiderà da a vostra incarnazione per a salvezza di l'umanità. Permettenu à mè, Diu, per gastru annu à mè è a mo famiglia in pace è l'armunia, furtificheghji una Santa Chiesa nantu à a terra, quella chì ellu hà datu è santificò. Dà à a famiglia di a mo pace è a longa vita, a salute, l'abbundanza di i frutti di a terra, l'arzu di pura, salvà u to servitore (u nome) di u peccatu, prutegge, prutegge da u male, apuntate a strada com'è u True Pastore. Grant, Signore. À questa casa prusperità è pruspirità, oru, argentu, pane di ghjornu, fate a vostra pace. Amen. Amen. Amen ".

Hè impurtante di ripetiri la cunstrussia, almenu 12 volte. Dopu quì, aduprè a vostra manu in l'acqua è cresce cù questu, è andate per tutte e curone di a vostra casa è l'arbeci cù un licenza curiosa. Pudete ancu arruvati è nantu à i muri chì rinfurzà l'azzioni di u ritu . Pour l'acqua restante sottu u lintru di a vostra casa.

Una trama per attruvarà a ricchezza à l'annu novu

Questu hè probabilmente u ritu simplice, postu chì ùn avete bisognu di avè micca alcunu aghjuntu. Unu ligà i dittichi è repite a trappula sussurruu quantu volte chì pareva anni sulle:

"Oru, oru, fate nantu à mè cum'è u filu in un granariu, cum'è granelli in l'aghja, cum'è u centu in u currentu. Ouro, oru, fugliate à e mo mani, cum'è e mosche in a melia, farfalle à lume, grass à u sole. Oru, oru, scorri à i mo butchjari senza una compte, senza manufattimentu e manipuli. Ouro, oru, amichi cù me, cum'è u ghjacciu cù l'acqua, un rumanzu cù primavera, rugiada cù l'erba. Ùn sò micca venditore, ùn aghju vignetu di cumpagnu: vendu cù l'onore, l'aghju vagnatu cù l'eccessu, mi misciu cù pollu, l'aghju cutatu cù un surplus, aghju cun u restu. Senza in u mo corne troppu tesoru, senza ruine, senza ardente in tutti i ghjorni è anni di u mio burnout. "

Dopu questu, avete bisognu di guardià, per ellu chì pigliate un pezzu di carta è scriva in un colonna: magazzinu, tesoru, fret, infernu, etc. Tutte e parole sianu stati alliniati cù l'ultima lettere "D", questu, devu esse in a prima è l'ultima linea in u stessu livellu. U testu scrittu deve esse presitu in una casella rossa. Appena, piglia un fogghiu di carta quattru volte e cose à un colpu di panna russa. Sempre pigliate u to vestitevamu cù voi è di tempu à u tempu leia nantu à a so cuspirazione discussioni sopra.

Conspiracy per benessiri in u vechju novu

Ci hè quì situazione chì quella persona hà avvishendu chì i soldi da a billetera ùn hà micca scappatu. In questu casu, un ritu simplice aiutà à cambià a situazione. Per fassi, ci vole à mette in u cartulare. Per esempiu, i bancheghji ùn devenu esse diretatu un modu in ordine ascendenti. E mondu sò devi esse situatu in u compartimentu solu per elli. Ùn pudete micca aghjustà e cose innecessà in u vostru billetò, per esempiu, cuntrolli anziani, etc. Dopu chì a purpurina hè dunque, fighjulà ellu è leghje una trama:

"L'altri stiddi in u celu, cum'è l'uce di corru in u campu, cum'è l'acqua in u mari, cusì in a mo billetea hè assai di soldi è micca micca diminuite. Amen. Amen. Amen ".