Rite per attraversallu soldi

La magia hè una cosa di dui faciti. Per una banda, pò guidà una persona à a miseria, una ruina assuluta, se serà aggradèvule per quellu chì impona un missiri. E à l'altru, cù l'aiutu di magia, puderete riccà è falesa di a mancanza eterna di finanziari. L'aghjunghje hè chì sta forza hè datu solu per quelli chì l'entendre. True, ùn riscarvià nunda da avè avè attruviutu i rituali per attruverà soldi, ancu s'ellu ùn sapendu nunda.

Prudenti di soldi

In a vita di ognuna di noi ci era parechje quandu i soldi era necessariu urgente è senza prontu. Ùn pò piglià in prestitu di qualcunu, hè scantu è prufessiunale per piglià un prublema da un banc, è ùn l'avè micca dà micca. In ssu curtu, se l'universu ùn sordi immediatamenti nant'à u cantu giumentu, pudete sparisce u stessu.

Per pudè voce u vostru bisognu è avete u bonu di l'universu, pudete cunducerete un ritu per un soldi veloce.

Stu ritu per i soldi si spende nantu à a nova luna, per fattu di fattu, è a maiò parte di i ritimi per un soldi veloce.

Ci hè bisognu di quattru candele - verde, marron, rosso è giallo. Avete bisognu di una foglia di carta bianca, un bastone aromaticu cù l'oliu di cinnamone, l'oliu jasmine.

Chjama una candela verde è una varula aromatica. Nant'à una candela marrone, appriccià un oliu petra cun gessi è utilice un cuteddu per scarrà u "soldi veloce". In u papel, avete bisognu di scrivere quantu ci voli (u cantu exactu, insolia è sopra quantità ùn pò esse). À u centru di u fogghiu, mette una candela marrone, poi scorri a veli chì anu mancu u oliu è i mette in modu: sottu u rossu marrone, à a manca di u verdu russu, à a diritta di u giallu rout.

Chjucu deve esse illuminati è leghjite u plotteru un pocu di parechji volte, creme u paper nantu à una cannula marrone, scatterate e cinni nantu à u ventu, è abbandunate i candele per sdrughju.

"U soldi viaghja cun mè. Dàtè a bona furtuna, dà a libertà, dà l'opportunità. Aghju aghju fattu u praticu di aiutu. Cumu sti candelli s'ammuranu, perchè u mo prublema chjaru. Amen ".

Rituu cù i candelotti

Un altru ritu per i soldi cù vela, solu avà ùn hè micca una quistione d'una "renda" veloce, ma di acquistà energia monetaria chì vi aiutà à passà a vita in u modu più lucrule, da un puntu di vista finanziariu.

Stu rituu si deve esse guidatu annantu à a Luna crescente. Avete bisognu di 1 candela verde, una nova purse, soldi di una dignità distinta, qualsiasi oli essenziale.

Per fà stu ritimu forti per l'acquistione di soldi, duverà esse da surtite nantu à a strada, o in u canale. Stand up with a purse in i vostri mani sottu a luna. In a purcura si deve esse furnitu u dirittu chì, per un pezzu, duverà shift sottu a luce di a luna da un compartmentu à l'altru. Duranti questi azzioni, pronunzianu a trama:

"Luna materna, per favvi, fate cusì chì u me earnestu criscinu è multiplicate".

Allora accumincia a visualizazione. Spread the candle with oil, light it and sit with the money disposed about the candle, dream of your prosperity. Quandu si pensanu à assai, mette u soldi in a vostra billetta, ringraziate a luna per a vostra aiuta, è abbandunate a cannila à cremà.

In a nova luna

U primu ghjornu lunar, à 24.00, pigliate a strada diretta cù 12 muniti d'argentu. Muniti sò tenuti in i palmi di e so mani, sustituìssinu per u clarice di luna. Diciete sette volte e seguenti parole:

"Tuttu chì vive è cresce, si multiplica da a luz di u sole, è u soldi si multipliche da a luz di luna. Aghju soldi. Multiply the money. Aghjunghjenu soldi. Me (u nome di l'autore di a trama) riccu, venenu à mè. Cusì sò!

Dopu avè lettatu e parolle di a cuspirazione sette volte, struisce e munete in un prugnu è, senza unclenching, vai in casa. In a strada, pensate chì quandu a ricchizza vene nantu à a vostra vita. Arrivatu a casa senza rallintari, trasmissione soldi à a purse.

A magia di questi sappelli ùn pò micca esse infinitu. Dopu à u rituali, i soldi vi truvate un viottu un tempu: ricumpins in a lotterie, rinviuta di dete, bonus, etc. Ma in modu chì ùn esiste micca esse stati, duvete bisognu di rializzazioni ripetuti, o hà utiliamente inviste i fondi ricevuti da l'universu.