Cumu si scrivi un omu in a photo?

Cusì spessu, missemu è soffrenu senza imaginà a nostra vita senza una persona chì ùn vulia micca attentu à noi. Avà, pare avete chì a vita senza ùn hè finita, dumane s'innamora di novu, è ancu più forte, è i ricordi di u patruni annacenti d'ayer ùn pareanu micca seri. Intra ddi dui fasi pò fà un fatal error - per vincenu una persona à sè stessu cù l'aiutu di un ispìritu.

Avete nutatu, se un disregard un omu, è u ghjallu, u perseguite per voi è a vostra vita serà sempre una joint. Ma, veru sicuru, chì voi veramente questu quì?

Foto

Cusì, sì segnu chì hè ellu è nimu chì pò fà facile felice. Allora vi diciaraghju cumu per circuncè eli in i fotografici nantu à l'articuli.

Prima di tuttu, sceglite una photo. Per appiccicà una persona amata in una photo, l'imaghjariu ha cumporta cun i criterii seguenti:

Chì avete bisognu?

Se l'imagine avete truvatu, è ùn avete micca persu interessu à cumu per esse accusate un omu in a photo, bisogna avè da cumprà duie candileri di e chjesa è racòglie cù l'spiritu à a mezanotte.

Rituale

Prima di u rituali, avete bisognu di meditarè, perchè i pensati vacili è cuncintràli nantu à u vostru amori per u mane femminista.

Lucignolu duie candele, pigliate una photo. Invece in l'ochji di u to oghje, rispundendu u testu 7 volte:

"Quandu aghju annunziatu per u servitore di Diu (nome) sicondu u mo servitore amatu di Diu (nome), permettenu è miss me è miss me one.

Cusì sia per sempre è sempre.

Amen! "

Avà l'ultima tappe, cum'è perdevativi nantu à a ritrattu di un amatu - chì pruvava una candela è fugliale nantu à a finestra.

U effettu di u rituu serà sentutu in una settimana. Fighjemu chì in a settimana i vostri sentimenti ùn falla micca, cum'è i cinni in u ventu.

Riturnà u so amatu!

S'ellu hè cumu per cuscinu per una persona cù una foto chì vi eravate cun, ma spedite, avete bisognu di un fille rosu cù una labra, u vostru è a so fugliale, un cartellu blank.

À a reta di a so photo, scrivì u nome è a data di nascita, indica a so datu in a vostra foto. Tandu avete daveru a ritrattu cù l'imaghjera internu è pusendu una foto in l'altru. Avemu da cusimpià à e quatte steppelli, senza fà perisce a so figura. Cunotti ogni nuddu, dite stu testu:

"Aghju u servitore di Diu (nome) cù boni forti è intangrittu cù u servitore di Diu (nome).

Amen! "

Quandu tuttu hè prestu, ammucciate i ritratti in un envelope, segellanu è umagghjulu in un locu desertu.