Conspiracy per studià

Tanti zitelli è studienti anu una mancanza cumpletu di u desideriu d'apprindistà, chì affetta direttament in i risultati è e valutazioni. Per aiutà u studiu di u zitellu, pudete utilizà a cuspirazione per studia, e cunsequenze di chì si pò esse assu evaluatu in un futur vicinu. Per via di u risultatu, ci hè un interessu in l'apprendimentu, a cura vene, è pudete cuntà a furtuna à passà l'esami.

Conspiracy per studià prima di l'esame

Un grande quantità di studienti ùn pò micca spessu di passà l'esami o di cuntrollu, perchè sentanu un forti tremu. Per trattà cù e spirienzi, pudete fà un ritu. Sì ùn hè micca l'educatu chì hà da fà, u risultatu sarà significativamente ridottu. A notte prima di l'esame, avete bisognu à ritruvà in a stanza, pigliate cun voi una nota o un libru in u quale hà fattu a furmazione. Per supra u sughjettu sceltu avete leghjite sta cuspirazione:

"U cunniscite tutta a so ricunnisciuta è firmamente in tutta a testa di u servitore (a) di Diu (-i) (nomu stessu). Cusì hà riesciutu tutte ciò chì sapi in l'esame di dumani. È l'esaminatore deve esse dispostu è aiutà in tuttu. Hà capitu di tuttu, appruvà è evaluà una bona. Uttendu u bigliettu di u servitore (-a) di Diu (-yi) (nomu propiu) scacciate è aghjunghje sore. Sò cusì è micca altrimenti. Amen ".

A cuspirazione deve esse ripetuta trè volte, è dopu, una nota o un libru, sottu à u pillow. Immediatamenti dopu questu hè necessariu di dorme.

Un lussu per studii excellente

U ritornu prisentatu davanti à permette diventà i talentu esistenti, chì aiutanu à u zitellu à diventà più intelligente. Per fà, l'avè bisognu à preparà un vetru di acqua santu, un pocu di salitu, facia è un cuteddu. Se ùn ci hè nimu l'acqua sante, pudete aduprà l'acqua di primavera o l'acqua di urtaggine ordinale, ma si deve stà in un locu fridolu durante una settimana. In l'acqua deve trè pezzi di salini, chì devenu esse tastati cun un polgaru è u dettu. Aghjunghjite ancu quattru lanterni, chì sò ancu fatti cù i stessi dite. U passu prossimu hè di sculaccià una croce nantu à un vetru d'acqua cù un manicu di pedicure, chì si movia da u ciminu à u fondu, è da driti à manca. In questa casa, avete leghje a cuspirazione per studia:

"Pensamentu sò fast, u cummerciu hè prestu, a memoria hè forte! A saviezza è l'astuzia in l'acqua, Venite à tutti in u servitore di Diu (nome). Perchè u zitellu cù a mio cima brillava, a mente criscita à tutti. Dopu à quessa è sempre. Amen! "

L'acqua hè stata mantinutu fora di l'attitudine di i straneri durante 40 ghjorni. Dopu questu, hè spartu.

Conspiracy per a furtuna in studiu

Per fà esse rituali, avete bisognu à tichjarà u buttone da a robba di l'studiente, chì porta in constantità. Chjama a chjesa di a chjesa, è aghjunghjiu u buttone per un pezzu sopra à a foglia, è poverò poverò in un vetru chjete d'acqua. Allora leia queste parole:

"Purtate un buttone, a furtuna, à u servitore (y) di Diu (mu), è micca solu a bona furtuna, ma a bona furtuna, per traspurtallu (ellu) in l'insignamentu, in pensamentu è di parlà. Aghju firmatu à cunfidenza, vi implora. Perchè tutti i disgrazii passanu, è l'aligria ogni ghjornu vennu à u servitore (y) di Diu (mu) in l'appreste di successu! Finuamente a mo parolla, ùn ci hè nimu! Amen ".

U buttone hè struitu assai cù u zuccaru, è cusì, cose à u locu. A cosa cunvartu ùn pò micca esse mischjata di sette ghjorni è durante stu tempu hè cunsigliata di manghjà assai zuccaru è melatu. Quandu u tempu accunscente s'hè passatu, hè necessariu di lavà a cosa, patu è a purtate per una settimana di ogni ghjornu.