Harmony - chì hè, è cumu per apreghjunghje in viaghjà in armunia cù sè?

Ci hè un cuncettu: "Harmonia di l'anima è u corpu", relative à a personalità umana, ma u listessu termu "armunia" pò esse truvata in a musica, l'architettura, a letteratura, a filusufìa. Felice sò quelli chì sò cunsiderate sò stati armunizati è ponu esse in armunia cù u mondu cun elli.

Harmony - chì hè?

Hè una cunsonance, l'armunia. Harmonia hè un solu unicu, a coherenza di i cumpunenti individuali. In l'estetica - questa hè a coherenza di u cuntattu in l'entizzioni di qualità. In a filusufìa, hè l'urganizazione di l'universu chì s'oposiona à u casu. In quantu à u significatu sociale è moralu, hè un settore di dignità umani chì manifestanu in l'aspettu, i paroli è i atti. Questa hè un cummerciu di equilibriu o equilibriu trà l'internu è internu.

Harmonia hè a filusufìa

A primu interpretazione filosofica di l'armunia hè stata da Heraclite in a prima parte di u 5 seculu aC. e. L'idea di l'armunia pò esse tracciata finu à l'idea Pitagora di l'armunia di l'esferi. In una forma o à l'altru, hè osservatu in Giordano Bruno, Kepler, Leibniz è l'altri. L'armunia di corpu è l'ànima di Goethe hè spressione in u sviluppu di tutte e qualità in valori umani è u so equilibriu. In a storia di a filusufia, l'armunia hè assuciata à l'etica, l'epistimulugia, a cosmologia, ma tutte sse insignamenti èranu basati annantu à certi ideali stetichi, basati in idee nantu à l'omu, a sucità è a natura.

Chì hè una persona armosa?

Questu individuu percive u mondu senza avè a valutazioni personali. L'armunia interna assicura l'emissione di a luce è l'amatezza, l'amori di tuttu u circondu. Tali persone sempre avè una pace in i so core. Ùn sò micca ghjustificati da cuntradite internu, sò assuciatu da a so cumpagnie è di a so vita, chì hè spressione in parolle è atti, intenzioni. I Persone Harmoniu sò decenni è aperti à u mondu, cunnosci micca a misura in tuttu è a sentenu. E so qualità formanu un cumpletu perfettu è cumpranu tutale. Una persona rinunciu riceve u satisfaczione per ogni causa, perchè tutti i so azzioni sò dittati da i diritti di u core.

Cumu custruisce una vita harmoniatica?

Per esse una persona armosa hè un artu sanu, ma pò esse cumpresu se vulete. Harmonia in a vita si pò cunsigliu da parechje cose - crede in u migliori, u desideriu di alcuni cosa, per esse utili è per riceve u piacè di ciò chì fate. Un omu rinfusu ùn si caghjà micca, ùn hè micca offisu è ùn ùn eseguisce micca. Avete bisognu di avè un acordu di sè stessu, appruvà i vostri azzioni in l'anima è agisce in cunfurmità cù i vostri cunvinti profonda. Quandu ci hè a pace in l'anima, a vita cumincià à turnà u so best side. Oghje si saranu veramente, manifestazione sè stessu.

Cumu pudendu amparà viaghjà in armunia cù sè stessu?

Questa hè una quistioni difficili, perchè ogni persona vive in una vita di un periodu quandu ùn hè micca necessariu di fà cum'ellu vole da ellu. Tutti sò educati in parechje modi, ma a prissioni di l'altri era spirimintatu di tutti. Quelli chì si intaressi à a manera di campà in armunia cù elli, pudete daraghju cunsigli:

  1. Per capiscinu i vostri vulintà è agisce cun elli, è se qualcosa ùn sianu fatta fora, ùn critite micca. Ùn hè micca un sbagliu chì ùn hà micca fattu qualsiasi è tutti sò u dirittu di fà un error.
  2. Per capiscinu chì tuttu ciò chì passa in a vita hè un rifarenza di u stessu stereotipu di penseru . S'ellu ferma un travagliu per sè stessu, pudete cambià.
  3. Ùn avete sentutu culpabilite, ùn custate una ghjacera cù i vostri mani.
  4. Per adigliate senza alcuni cunvenzioni è riserve.
  5. L'Harmonia di l'ànima hè di agisce cum'è vo vede appuntu è utili per voi stessu.

Cumu viaghjà in armunia cù l'altri?

A persona ùn pò micca vive fora di a sucetà, è hè obligatu d'interazzione cù l'altri. True, in armunia cù elli, ùn tutti ùn pò campà. Qualchissia hè troppu preoccupatu chì a ghjente li cuntarà d'ellu, è qualcunu ùn mancava micca nantu à i normi umani è muderni. U mezzu d'oru pò esse truvatu si:

  1. Ùn pruvate micca di justificà l'expectati di l'altri è ùn espere nisunu di e persone è ùn demandonu nunda. Tuttu ognunu hà u dirittu di esse stessu è per pruvincia nulla à nimu.
  2. Sapete à dì micca. S'ellu hè contru à i so principesi è e credenze, hè megliu per nemmenu una persona chì fà da seguente.
  3. Intì trattà a ghjente cumu voi cumu avè trattatu. Questu hè u postu principali di una vita harmoniosa.
  4. Appruvà è sustene i so amori. Quelli chì anu interessatu à cumu ottene l'armunia, vogliu a ricurdari questu, in particulare quandu si tratta di crià i zitelli.
  5. Rodevate cù quelli chì sò cun quale hè piacevule cumunicà, impastate u tempu, travagliu. Fà un affari chì aghja satisfaczione è gioia.

Harmonia di l'omi è di a donna

U sessu sustegnu è dèbuli ùn anu difendenti solu in l'aspettu. Hè cum'è dui mitati di un solu, cumplementarii è equilibrali l'altri. L'omi sò più calmandose è determinate, è e donne sò emutivu è intuittivu. I so cumpagni chì vulianu sapè cumu truvà l'armunia devanu piglià in contu di e caratteristiche psicologicu di l'altri. A donna pò è sottu u prughjettu di u puntu di l'uellu in u so puntu di l'altru, cum'è dice "per fà un sulitariu generale".

L'scelta di un cumpagnu hè fatta da un omu, ma di una donna, ma i sàvii è di l'idee chì sò sempre in l'ombra di a so fiducia, hà spartitu e so decisione per ellu. Da u cantu di l'omu chì aspetta per a prutezzione, vole senti per darrè un muro di pietra. A grande impurtanza per creà una relazione harmonie hè un sensu di l'umorità, perchè ùn hè micca nunda chì i psiculoghi dicenu chì per un omu capaci di ririverà, a donna passarà à a fine di u mondu.

Cumu custruisce una relazione harmonie cù un omu?

I seguenti seguenti seguità:

  1. Hè ricurdatu quantu hè impurtante per un omu per capiscia chì hè a principali putere, e decisioni di quali sò finali.
  2. Harmonia in a famiglia cunsiste à hà uttenimenta u mitu di u so "dominazione", guidendu i pinsamenti è l'atti di i fideli in a direzzione bona. A fine, hè chì e "dui lupi sò chini, e l'ovule sò sianu".
  3. Hè vitali impurtante per un omu per sente un avvucatu, u tutore di a so famiglia, perchè una donna, ancu u più cumpetenti è autocentricu , almenu da u tempu à u tempu, duverà debilitatu è vulnerabilità, dipendenza. L'armunia di a vita in a famiglia si basa in questi principia.

E rilazioni sessali harmonii

Ùn importa micca quantu trite soe, ma l'armunia in u sessu hè rializatu solu:

  1. Harmonia di l'ànima. Sì i partinariati sò cummossi emocioni, in u so lettu sò tutti armonii.
  2. L'aspirazioni averebbe più di ciò chì avete. Allora a risposta serà appruvata.
  3. Per piace più piacevuli quandu u distribuzendu à l'altru. Allora u postulatu prelitu travaglià. Eccu, ùn hè micca putente per esseciatu micca à e carizzezze di u vostru corpu, ma vede cumu u corpu di u so amatu risponde à carità.

Tutti l'altri matrimonii ponu esse resoluzi, è se vulete sperimentari è cercà quoti novi à u sole, se ùn pruvucate micca disiderà è suffientu à qualcosa. À u listessu tempu, un omu saperia chì per i femine u prelude hè assai più impurtante, è a donna capisci quandu un cambiu di pusizzioni hè per l'omi. A apertura uni à l'altri, l'emancipazioni farà u so postu, è i partenarii anchi dopu anni ùn avete micca avurricu.