Ceramica Moussat

L'orgogliu di tutti l'anziani in a cucina, di sicuru, sò schietti sicuru. Ma hè cunnisciutu chì a frequenza frequenta "manghja" u metale di a bolla, assai prestu dinò un ingaghjamentu prezzu in un "restu" rilevatu. Questu hè sopratuttu sopra à e mani di un utilizatu inexperienced. Per evitari di sta situazione è per prolongà a vita di i culteddi, hè cunsigliu per utilizà a moussat di ceramica muderna.

Quale moussat hè megliu - ceramica o l'acciau?

Avanzà, per riaghjà i cutelli sò l'altri musati sò stati utilizati. Ma quandu u ceramica apparsu nantu à u mercatu, a quistione addivintau urigginariu: quale hè a diffarenza di una moussat ceramicia da un simple è quale hè megliu cumprà. U fattu hè chì hè chjaru chì sia dispunibule in a casa perchè si diffirenu in i so azzioni. Per esempiu:

  1. Mussulaghju di u metallo hè stata rializata da u megliu partitu, se riguàrdanu nantu à i culteddi fatti di l'acciaio cù durità sopra 60HRC (altru carbonate). Pudava perfetta cù l'articuli, i jaggies è l'irregularità in a punta di u filu, mentre chì u moussat ceramica simu solu esse inutile.
  2. Musat, fattu di metallu, ùn teme micca dannu mekanicu, ma ferma.
  3. A regula di u metale (musat) hè megliu, ma si ponu più spaziu - hè più longu è più duru ca ceramica. Inoltre, per travaglià cun ellu dumandassi una certa spiaggia per u so pesu.

Ma a ceramica hà a so ammirazione. Per esempiu, assai famosi, certi Ikea mouser spessu vene acquistatu cù cutelli di u stessu pruduttu è hè ideali per u so dressing. Chì ghjè u sicretu?

Se a pale di u cultillu hè fattu di metale di a marca da 50 HRC à 60 HRC (durità medium), è per riguardu à un moussat di metallu hè cum'è a ghjallu un cuteddu. U metalu d'alta dureza simule "mangia" u materiale più suave da a pala di u cultillaria, è dinò assai prestu u cultellu hè invalido. In questu casu, ceramica hè necessariu.

Doppu, secondu u gradu d'acciaio di u cuteddu, puderete sceglie u Moussat cù a capa abstrata raviata - a pianta più suave, u più chjuchendu a spraying ceramica.

Cumu utilizà è cumu si stalla un musat?

Allora, dopu avè stabilitu a durità di u musat è elettu ceramica per sè stessu, avete bisogna sapè cumu utilizà sta strumentu correctament. Finu finu à quandu, certi pirsuni pensanu chì u musat hè pensatu per aghjustà a pala. Infatti, stende a vita di u cimi, chì permettenu micca sferimentu di u cuteddu, è da u tempu à tempu solu l'editure (abbastanza una settimana). Editamu, a furtuna di schernaccià, sguassà assai metalli metalli, è a cuttura di rimbursu mantene a so geometria per un tempu assai longu.

Per ùn dà cunnosce u cuteddu, ma correlate correzzione chjucu, duvete impastallu cù un angulu di 20 ° in quantu à u moussat. A capiscitura a pusizioni chja cumminzioni di l'Esperienza, è prestu prestu un pocu di minuti di cunsigliu sarà bisognu di rializà a geometria di a pale u sò statu originale.

Dopu l 'usu, hè dispunibule u piace a mousse di ceramica in un pezzu speziale in u stand, o u pèndite nantu à u muru, nantu à u ganciu. Ma di guardà in una casella cù e cuchjera ùn hè micca indispensabile, perchè ceramica hè perfetta. Lavute u Moussat cum'è secondu cù un cleanser ordinariu è un pappu.