Pudereti imbarcaru in ropa?

Cume spessu, e zitelli in parechji fori di l'Internet cercanu una risposta à una quistione chì hè diretta direttamente se hè pussibule di imbarcaru in ropa è quantu realista hè. Fighemu a risposta, dicendu in più di dettu e caractèret de cèl·lale sessu maschili.

Hà l'esperma prufani per u tessili?

Se rispundemu à sta quistione solu da u puntu di vista di a tiuria, hè cusì possu. Cum'è sapete, i spermati sò very small, è, in principiu, ponu intrecciate in ropa. In ogni casu, in pratica, questu hè impussibili.

A cosa hè chì per questu hè necessariu chì u teatru hè tutta, cum'è di a chjesa, per esempiu. Questu in principiu ùn pò esse, perchè duranti l'ejaculazione di u fluidu seminal solu 2-5 ml hè liberatu. Invece, à u listessu tempu, si valisate chì u sperma era nantu à i mutanni, chì hà l'altare, un reticulum, ci hè a pussibilità di a so penetrazione in l'organi genitali.

Se parleremu da esse pussibule di imbarcarà d' acchianassi (tocanu e zoni erogeni) nantu à e vistite, vale à dì chì a probabilità di cuncepimentu cù questa forma di cumunicazione intima hè chjaru.

Puderaghju incinta per e vestiti è pane?

Questa pregunta aparente absurda, abbastanza pò esse da ghjovana, assicurata in novu in relazioni intimi, i zitelli. I sperti rispundenu à ellu negativamenti.

U fattu hè chì per u muvimentu è l'attività di i cungregazioni sessali masciali, hè necessariu un ambienti umidi, in a mancanza di quale morse veloce è ùn sò micca stati capace di mossa. Inoltre, ancu s'ellu ci assume chì i sperma ùn puderanu penetraru capi di capre è ponti, hanu avutu un pappagallo sanitarie in u so modu, chì scumpressanu sclusa a pussibilità di e crescenu in i ghjucatori chì entra in u sistema riputtivu di una donna. Dunque, in tali situazioni, una donna ùn deveria micca quì.