Mastopatia - signa

Comu si cunnosce, mastopathia hè una neoplasia benigna chì avè à i glàndali mammari è hè carattarizatu da un prucessu dormaltali di una natura patologica. Sicondu datu statìstichi, sta maladie hè diagnosticata in u 30-60% di e donne chì sò in età ripubbricante. À a listessa ora, una regulità hè stabilitu: a probabilità di malatie cun questa patologia aumenta cù età. Cusì dopu à 40, ogni donna siconda hè esposta à a malatia. Inoltre, mastopatìa pò pruvucà u cancer of breast.

Cumu hè u sviluppu di mastopathia?

Per pudè determinà i signori di mastopatìa, primu tratta da u meccanicu di a patologia. U disparatore per u sviluppu di a malatia hè u sputtu hormone di u corpu femminile, chì in u turnu hè una cunsiguenza di nutrimentu pocu effettuu, di fumatori, di pisu à sopra, ingesta prolongada di droghe è d'contraceptivi ecc., Etc. Cusì, in u risultatu di l'influenza di i produtti metabolichi nantu à u prublema di a furmazione di tissuti, in a glàndula mamile, a rilazione trà u tissue connective è epiteliale hè rotta, è resultanti à i prucessi iperplaschi.

In u risultatu, ci sò i primi signali di mastopatìa, à quale una donna ùn pò aiutà, ma fate cura. Cumincià à parechje sensazioni dolorosa in u pettu, chì prima s'assumiglia cun u megliu mensili. U pettu torna inchjera, è e so mutanni è incùmodu è strittu. Hè un statu di tensione in i glànduli mamarii in a medicina era chjamatu mastinuità.

Cume di determinà a prisenza di a malatia per u vostru?

Ogni donna hè bisognu di cunnoscenu i signali principali (sintomi) di mastopatìa per trattatu puntuale à u duttore è per un cumentu tempiu di trattamentu. I principali di quelli sò:

Certi sìngremi di mastopatìa sò assai difficili d'identificanu cù l'ambrati, perchè U pettu hè casi sempre aumentatu per via di u fughjitu di latti. U signali principali di a patologia in questu casu hè l'apparizione di formulamenti nodulati in u pettu, un incrementu di temperatura (cù infizzione), un incrementu in i nodi.

Cume vogliu puderete stabilisce mastopathia?

Allora, i signali principali di tutti quì sottu lista, chì permettenu stabilisce u sviluppu di mastopatìa, sò u doru, l'amputationi di u pene in volumu è l'apparizione di u discharge da i capelli.

U dulore chì vene in l'area di pettu ùn deve esse sicuru d'alerta a donna, anchi si prisenta solu una volta. Comu regula, cù mastopathie durante a menopause, hè a sensazione di u doru chì sò i signali principali di a patologia. In questu casu, u dulore stessu hè in pettu, dulce, chì hè ancu accumpagnatu da un sensu di pesadità.

Quandu si cumpurta l'ultrasound di i glandula mammarii, i seguenti signali sò osservati, chì parranu di mastopatìa: a presenza di formazioni nodulati, chì, perchè u so diminuitu, pò micca esse pruvate.

In u zitellu annantu, u dolore s'intensisce è sùbitu dopu à a menstruazione. Questu hè spiegatu da un aumentu di a produzzione di l'estrogeni, chì ultimamente porta à un desequilibri.

L'aumentu di a glàndula di u mammari in u volumu alsou facianu pussibule stabilisce a prisenza di a patologia in u corpu. Stu fattu hè spiegatu da u fattu chì a congestioni venenu, chì inveci averanu à edema di u tessulu connectivu. U pettu pò esse aumentatu à u 15% in volumu. A sensibiliità di i glanduli sviluppeghja, è si volenu più dulce à u toccu.

Cusì, sapendu quale signo arrispanu di mastopathia, una donna hà da pudè determinà a malatia à u so propiu è vultà à u duttore annantu à u tempu.