U biancu dopu a menstruazione

L'alta bianca dopu a menstruazione pò esse cunsiderata da i medichi, cum'è una variante di a norma, è un signu di una malatia ginekoloica. Cumu stu fenominu, u ginianuu dumanda à u paci di a quantità è a freccia di a so prisenza. Pigliate sta situazione in più di dettu, è pruvate di circustirisi: perchè dopu a purtata trimestrale in biancu è quandu hè normale.

Qual hè a norma?

Hè devi esse nutatu chì in a norma, sicondu e caratteristiche fisiulogichi di u sistema riproducivu femminili, l'apparizione di 1-2 ml per ghjornu d'excrezioni hè permessa. A maiò parte di l'omi sò bianchi, raramenti cun un sapore grogne. Ogni culurazione in quella scena hè assestata assicurata o possa un sguardu liggeru.

Securi bianchi, grossi, cremobraznii dopu a menstratura, ponu osservà dopu à 10-12 ghjorni. Stu fenominu si riferisce ancu à a norma, perchè appressu à questi termini in u corpu femminili hè l'ovulation. In certi casi, l'apparizione di u bacughe da u vinu genitale rememana di una proteina di pollo cruda.

In quale casu hè a libru bianca dopu à a menstruazione un segnu d'indebulitu?

Comu regula, libra bianca abbastanti abbastanza dopu à a menstruazione indicate a prisenza di a malatia in u sistema riproduttivu. In questu casu, sò spessu accumpagnati da un odore sfarente, ardenti, prucidi. In certi casi, un lussu verdu casu pò esse appare.

In a maiò parte di i casi, l'altazione hè causata da un prucessu infjammatori in a vagina stessu ( colpitis, vaginitis ). Spessu a causa di stu fenominu si pò esse chjucatu in a presenza d'agentsi infittivi, cum'è tricomoniasis, ureaplasmose, chlamydia, mycoplasmosis.

Hè nutate ancu chì i precipitates bianchi pò causate da altri fattori. Frà quì sò:

Cusì, per esse accurately determinar a causa, una donna ùn devi esse ritardata cù una visita à un ginecologu è impatrunissi in autodisignamentu.