Calzature di primavera per i zitelli

A scelta bona di i scarpi hè di grande impurtanza per a crescita di u zitellu à qualsiasi età. Sì i scarpi, scarpi o stivali ùn si sò micca incunatu u zitellu o una zitella, pruvucanu una formazione incorrettu di l'architettu per un pezzu chì, in u futuru, pò purtà à u sviluppu di etere serii malatie cum'è pieni flat, scoliosis è vulturu posture.

Certamente, in addezia, l'apparenza di i scarpi ci hè a prima vanda. Li picciotti è e zitelli partenu per piglià una aprima crìtica à a so aspettazione è stà à esse attraenti quant'è pussibule à i membri di u sessu oppostu. In ogni casu, questu ùn significa micca chì u zitellu pudaranu cumprà un pezzu bellu, ma incù cunnosci è sottorefate, perchè si sdracatu di l'emergenza di serii consegni.

In questu articulu, avemu dettu chì duverebbe cercandu quandu ellu è cumprà prudutti di primavera per l'adulescenza è dà l'esempi di mudelli còmoli chì puderanu appellu à una nova coqueta.

Cumu si sceglie l'osteria di bellezza per i zitelli?

Perchè u calzatu chì hà micca acquistatu micca o vostre figliolu, à a so scelta hè chjaru cuntene i seguenti ricordi:

In i zitelli, a voglia ùn cresce micca cusì più veloce, cum'è à i ziteddi, però hè necessariu cunsiderà, chì à a prossima temporada, a larga di pede hà da cresce. Hè per quessa chì ùn avete micca cumprà u piu di scarpi "torna à back". À u stessu tempu, ùn pò micca piglià un paru maiò grande, perchè a zitella in questu vi serà incùmodu. Hè megliu dà preferenza à i scarpi, in quale hè un margignu piccu - da 5 à 10 mm.

Hè bisognu à scelta è cumprà cusì per u zitellu. U primu, a zitella puderà assicurarà secondu a chante si a paria chì hà sceltu è, in segundu, hà da pudè pruvà è capisce ch'ellu hè piacevule per ella in questu mudellu.

Inoltre, assicuratevi di attentu à a sola - deve esse flexible, fluttu è esce.

Eppuru, quasi tutti e donne di a moda, circà à i ghjovani ghjovani, vulete purtari calzariu nantu à u punteddu, ùn passanu nantu à a figliola. Spiagnate à u zitellu chì ghjera smisu cù l'attrazziali di ste calzature in u futuru, è ùn accunsenu micca cumprà micca un mudellu di scarpi cù u piu maiò 1,5 cm. U materiale da quale u piu di u zitellu hè fattu devessu esse naturali è "respira".

Infine, à u borde internu di a sola di u mantellu, duie necessariu un petit tubercle - un supinaturu. Stu petit detallu aiuta l'archu di u pede per furmagliassi correttamenti, impediscendu cusì u sviluppu di u pisu.

In quantu à u mudellu di sapori, per e grande, pò esse qualchissia, se cumplè tutti i richiesti di a zitella è i so genitori. A più frequenza per i ghjovani fashionisti in a primavera è u vaghjimu selezziunate boots cun braccialetti, sapiti chjusti, ogni tipu di scarpi, sportivi, è in oghje biancu oghje, persa è sipoti. Inoltre, nisuna stagione transituali pò mancu fà senza buttigli di gomma irrégatable.

In a nostra photo gallery, trova parechji mudelli di moda di sabbia è di vaghjime per i adolescenti.