Ex-editore di a rivista Nazionale Giugrafia accusatu di accussi sessuale

Prima chì i nostri cori si cunquistò u viaghjate è avemu cuminciamu a viaghjà cù i nostri amici capimachi attraversu u mondu, chì pusenduvanu davanti à un monitor o un telefilma cù una tazza di cafè, parechji lighjenu u risultatu di a rivista National Geographic. À l'onda di revelazioni in l'assetu, Patrick Whittie, unu di i principali libretti è editori di u tablojde, hè accusatu d'accortadoru è chantre.

Patrick Whitti

A fine di l'ùltima annu, u nomu di u capu di u dipartimentu di photo di National Geographic, hè aghjuntu à a lista di Shitty Media Men, quandu l'impiegati di a cumpagnia di l'impresa facenu i nomi di i culleghi vistanu in l'eccessione di l'auturità è di l'assetà. Contra Patrick Witti eranu 20 donne colombi chì dicenu à i repertorii Newsweek nantu à u cumpurtamentu impurtanti di u capimacherariu:

"Pudia affruntà à abbracciarii è bracciate un collegu contru à a so vulintà, è se manifesta francu insatisfacción, hà amminazzata à esse imprudati è intruti in a" lista negra "di i fotògrafi.
Patrick Whittie è i culleghi

Fotografi di Andrea Wise è Emily Richardson hà dichjaratu chì in u 2014 l'hà amatuatu per ùn cooperà micca cun elli. E donne ùn andà in l'occasioni di i chansu è preferite stà senza sustegnu di Whitti, più cà l'umilità.

Leghje ancu

Da ghjinnaghju 2016 à dicembre 2017, Whitty hà servitu cum'è direttore di u dipartimentu fotograficu, hà travagliatu bè prima cù i ghjurnali The New York Times, Time and Wired. Avà, sicondu u stessu fotografu, a so carriera hè stata distrutta. Sutta a prissioni di a dirigenza tabloidea, resignò da a so postu in "a so propria voluntà".