Museu di a Storia di Mauritius


A cità di Maeburg , situata in a parti sud-est di l'isula di Mauritius , hà un passatu riccu. Hè stata fundata da l'Olandese, chì si chjinò in amore cù sti piazzi, inspiratu da l'abbitante di l'acqua pittoresca di a baia è di i più belli pochi. Allora cuntinuava à custruiscia i Francesi, utteni cù elli ci eranu carrughji culuriti, è finu à i nostri tempi eranu parechji palazzi di quellu tempu.

Situazione di u museu

In u bastimentu di u casteddu Gheude, chì hè di significazione storica per a cità, hè u Museo Nazionale di Storia di Mauritius. Hè situatu nantu à a bella spiaggia di u fiumu La Chaue è hè circundatu da un pittorescu pinu.

Contra stu fondu, a mansioni colunale, custruita in u 1770, si face abbastanza majestuva. Prima appartene à a famiglia di Robillard, è in questu 1810 l'hospitaliu era situatu. Eccu, i soldati francesi è britannichi sò stati assicati, feruti in a battaglia in u capu di Cap Malheure ("Ungheria"). Hè una battaglia brutale di u mari, a vittoria in a quali li vaduti i Francesi.

Esposizione

In u 1950, u museu di storia di Mauritius hè apertu, ciò chì si trova nantu à dui piani. Scrizzioni di i cinque seculi di l'esistenza di l'isula, cumincendu cù u tempu chì a culunia portuguesa hà realizatu. U secunnu pianu di u museu accòstanu i visitori cù u tempu britannicu, u tempu di l'abulizioni di u travagliu slave è l'apparizione di un civile. In u museu pudete vede obxetti etnici, documenti, gravure è litografie.

L'exposition ponà interessante pezzi di mobili, quellu chì u lettu di u Guvernatore di Bertrand François Mae de Labourdonna - una persona famosa è respeta in quelli ghjorni. L'exhibiti cunnessi à u sviluppu di u ferruviare in l'isula sò interessante.

I coleczioni di dui musei

Sicondu u Museo Nazionale di Storia di Mauritius hà unitu dui musei separati, a cullizzioni hà esporatu da i dui. Allora, u museu di reliqui marini porta à l'ogetti d'esposizione è l'opere di l'arti, chì sò assuciati cù l'affari navali. Pudete vede i mapei, è vede stampi, articuli di casa è altre cose chì anu purtatu da mare da parechji paesi.

Grazie à u museu di memorabilia storica, artifacti è troches archeologi hà quì parolle di a navigazione navali è di i pirati, naufragatori chì si sò in u regione di l'acqua di l'isula.

In a cullezzione ci sò dinò oru è oru, sivere da cinta è tesori da un veru pirate ship, chì hè scunfatu quì in 1702. Trà i vestiti di ceramica pudete vede a porcellana chinesa di a dinastia Ming, bianca è blu. Quessi sò articuli rari in u nostru tempore.

U ghjovanu visitori aghjunghjenu l'imprese persunale di i viaghjatori è i marittari chì stavanu in queste locu. Scupraranu u pistola di u re di i corsarii Robert Serkouf, à u telescopiu è a spada chì appartine à u Captain Rivington.

Frà l'almanacchi sò parechje gravure, unipochi di elle scritte un mancante dodo faltante, u museu hè ancu l'osse truvatu durante l'scavi. In cunsiderà l'exposition, pudete truvà parechje altre artifacti chì dicenu a storia di l'isula. Ancu i cannuneri sò representati quì. In u 1988, grazia à u prìncipi Oransky-Nassau, a parti in u museu hè stata aperta.

Cumu ghjunghje?

Prima di a Maeburg, da i centri principali di l'isula , Port Louis è Kurepipe , ogni ora una ora hè cubitata per e furmazioni urgenti, ancu di a cità pò ancu esse acquistata in u bus No. 198.