Eosinufili sò abbandunati

Eosinufili sò e ciuci di u sangue, chì sò una di e variità di leucociti è sò rispunsabili di a prutezzione di u corpu da prutezione straniera. Sti ciliate sò svolti in a prutezzione di u corpu da l'allergens, curativi feriti, luttari l'organisazioni parasitari. Hè prudutti da a médula d'u bone, circulate 3-4 ore à u sangue, dopu chì si sò stallati in i tissuti.

U cuntenutu ridutta di eosinophilus in u sangue

U cuntenutu nurmale di eosinophilus in u sangue di un adultu hè di u 1 à 5% di u nùmeru di leucociti. À u listessu tempu, l'indici di e cilesti ùn sò micca constante è varienu in un ghjornu. Allora, in u ghjornu stessu u so cantu in u sangue hè minimu, è di a notte, durmendu u minimu.

I valori normali sò calculati per l'anàlisi realizatu cù un stomacu vacanti, in a matina. Quandu u cuntenutu di eosinòfili in u sangue hè ridùata, sta cundine hè chjamata eosinopenia. Indica a diminuzione generale in l'immunità, una diminuzione in a resistenza di u corpu à l'effetti negattivi di l'ambientu internu è esternu.

I casi di a dimissioni di u nivellu di eosinistili in u sangue

Ùn ci hè micca una sola causa per sdirisfà l'eosinufili in u sangue. Comu in u casu di qualsiasi autri leucociti, a divinzione di l'indikatori da a norme generalmente indetta qualsiasi disturbanziu in u funziunamentu di l'organizmu, a più spessu di una natura patologica.

In u periodu postoperativu, ci hè sempre una lassa di diminuzione in u nivellu di eosinòfili, ma si sò assai ridutta, questa indica una situazione seria di u paci. Inoltre, i spezii ridotti di eosinistili in l'analisi di u sangue pò esse cù prucessi infjammatorii prolongati è crònii. In quessi situazione hè abbastanza un sintimu cusì persunale, cum'è significa chì u sistema immune umanu pò mancu trattà cun una infeczione possibbili.

Un nivellu minimu di eosinòfli ponu esse osservatu quandu:

Un liveddu di eosinòfili in cunglisazione cù un nivulu elevatu di monocyte in u sangue hè spéciale durante a recuperazione da una infezzione aguta.

Inoltre, eosinopenia spessu si manifesteghja cum'è un effettu latinu quandu trattatu cù corticoesteroide o altre droghe chì affettanu di e glànduli suprarrenale, chì un allungamentu di l'hormone impida a ripruvazione di e cilesti.

Pruditu tutti e donne sò una letta diminuta in u nivellu di eosinòfili osservati durante a gravidanza, è à u nàvolu a ritenza chjaramente. In ogni modu, dopu à settimani dopu à u cunsigliu, l'infurmazioni stabiliscia.

Trattamentu cù eosinistichi ridotti in u sangue

U meccanicu di l'iniziu di eosinopenia ùn hè statu studiatu studiu finu à a data, è i fatturi chì ponu conduce à u so iniziu, assai. In particulare in sè stessu, a riduzioni di eosinòfili ùn hè micca una malatìa, ma un sintomu chì simbolizza a prisenza di a malatia. Hè per quessa, ùn hè micca un trattamentu specificu per a violazione di u nivellu di eosinistili, è ogni attività hè diretta à a lotta contru a malatia chì u pruvucò, è ancu di piglià mette in generale per rinfurzà a immunità.

Sì a diminuzione in eosinòfli hè causatu per fatturi fisiulogichi (stress, overstrain fisicu, ecc.), L'indicatori dopu à un pocu ritornu à a norma nantu à elli, è senza azione ùn es necessariu.