Giardini Menara


Unu di l' attrazioni di Marrakech hè u bellu ghjali di Menara. Eranu creati in u 12e seculu a petra di u fundatore di a dinastia Almohad, u Sultan Abd al-Mumin. I giardini di Menar sò situati fora di u territoriu di Medina, in a parti occidentali di a cità. Questu hè un rinconi acunivatu per un caminante caniata. Hè cunsiderata unu di i simboli di a citadella di Marrakech .

I jardinu occupanu una zona di circa 100 ettari. Ci hè più di 30.000 olivi, ancu tutti molti fruttu è altri frutti. In i giardini di Menara, i piani importati da altri paesi eranu cultivati.

Storia

À l'ortu in Maroccu, un sistema di pipi sottumandere chì curanu da e Monti Atlas à un grandilettu grandilettu artificiali è imbulighjatu cun l'acqua hè purtatu. Dopu, l'acqua hè aduprata à spicchera jardinu. Ci sò fatti chì u pianu era usatu per preparalli suldati prima di travaglià u Mari Mediterraneu per l'Spagna. Avà u bagnu abitava assai pezzi, chì i visitori à saltà da l'acqua.

In u XIX sèculu, vicinu à u lavu, era stilatu un cloistera cun u so piramide. Ci hè una parolla chì hè stata questa pabellara chì dava i jardini u nome di "menara". L'internu ùn hè micca assai interessante, ma l'apparizione hè bella. Da u barraccone abra una vista maravigliosa - pudete vedere a cità cù u so carru cintrali, u minaretu di a moschea Kutubia è vede i picosi di a muntagna. U Pavilion hè ancu usatu cum'è sala di mostra.

Legends

A storia di i Giardini Menara hè circundatu di assai liggi. In una di elli si dici chì u fundatore di i giardini di u Sultan Abd al-Mumin purtò un novu ghjustu. Dopu una nuttata d'amore, hà scumparuta in una di l'innumirevuli bassini, chì anu dopu esse distrutti. Finu a ora, in i jardini oghje esqueletus femminili. Un altru dice chì in u territoriu di i Giardini Menara, i tesori di a dinastia Almohad, sceltu da i stati cunquistati, sò stati manteni.

I giardini sò un grandu locu per rilassate. Questu ùn hè micca solu visità i visitori, ma i residenti lucali, passanu u so tempu.

Cumu ghjunghje?

Per fà à i giardini pudarà marchjà da a piazza Jemaa al-Fna o à taxi.