Giardinu Majorelle


U sole di u Oriente attrae turisteru è turisti. A vita attiva è richia quì, in particulare, in i costi - a massa di l'alberghi, restaurants, giardini è parchi. Ma di tutte e regule hè ecccepzioni. E un esempiu chjucu di questu in Maroccu hè u Jardin Majorelle di Marrakech . Stu scuru maravigliu di u verde trà i toni marroni-marroni di a cità ùn vi senza casualità di passà.

A storia di u giardinu di Majorelle

L'avvignimenti di Francia si mischjianu cumu questu u spiritu di l'Orienti. È ùn hè micca surprisante, perchè u giardinu Majorelle in Marrakech - a creazione di e mani di l'artist francese Jacques Majorelle. In u 1919, si trasferì à Maroccu in cerca di una curazione per una terrible disease - tuberculosis. In u 1924, l'artista fundatu u so studiu, fendu un giardinu in giardino. Ma chì Jacques Majorlet hà assai piacevuli à cullà e piante, dopu ogni città di i so viaghji, a cullizzioni hè stata rimbursata è sviluppata. Oghji u giardinu cubriu una zona di circa una ettari. Hè pocu chjuchissima, cum'è un grandi supermarchiu, ma porta un grand piacè è comodità semplice grandi! In l'umbri di l'arburi è di e pratiche di u Majorelle Garden di Marrakech, hè megliu aduprà da u sole di Marocco .

Dopu a morte di Jacques Majorelle, u giardinu fell into decay. A siconda vita hè inalatu da u couturier francese Yves Saint Laurent. Nzinu cu u so amicu ci hà acquistatu un giardinu da a cità, resinuatu è assicurò u mantenimentu di u parcu à u livellu propriu. In u locu di u vechju studiusu ci hè una piccula mostra di travaglii da un couturier famoso, è dopu à a so morte in u 2008 un spaziu speziale in u quale hè stata installata a crescente di Yves Saint Laurent in u giardinu.

Chì ghjè interessante nantu à u ghjardinu Majorelle per i turisti?

À stà vicinu à u giardinu di Majorelle, ùn hè micca simplificatu di passà per questu. Un cuntrastu blu brillanti cuntrastate cù a vegetazione exuberante. E questa era l'idea di l'artista - hà pintatu l'edifiziu cù a so pintura brillanti brillanti. À l'intrata i visitori si ncontranu u ramu di bambu. In u giardinu pudete truvà e piante da i cinciani cuntinenti. Boni vittori cumplementa una quantità numerosa di foglie, funtani, canali. Dopu manera, una tale abbundanza di corsi d'acqua ùn hè senza ragiuni - furnenu u livellu adattu di l'umidità per i pianti tropichi. In certi sò e turtles.

U Jardin Majorelle in Marocu hè stata adutta cù sculture, vasu di l'arcuni è culonnii. Statuificatuali u territoriu di u parcu hè divisu in dui parti. A manu dritta cumprate pianta tropica, u latinu - u territoriu di u disertu. Quì pudete vedere un locu parche di cactus di una grande varietà di toli è forme! In generale, in u ghjianu botanicu, ci sò più di 350 spezie raru.

Oghje, u Majorelle Garden accoddi u Museu di Arte Islamic. Eccu avete vede l'opari di l'antichi artesani di Maroccu - carpizi antichi, vistimenti, ceramica. In u museu sò stati guariti è quasi 40 opere di l'artista. In u parcu hè una pussibulità di avè un bocca in cafe di cucina marocaina .

Cumu ghjunghje?

U Majorelle Garden si trova in a nova parte di a cità di Marrakech, in entrelluzione di strade strade è di case novu. Pudete vede quì per u bus numero 4, à a catena Boukar-Majorelle. Per l'amatori di l'exotica orientali, hè pussibule cumerciate un carrettu. Sì, se vulete cunsulazione, di sicuru, in a cità hà operatu una reta di taxi.