Ghjornu di Cosmonautics

U spaziu hè sempre statu restu oggi un o di i misteri più misteriosi di l'umanità. I distanze più profonda attraeru à l'urdinatore di i circhificaturi di tutti i ghjinirazioni, u celu stellate fascinate cù a so bellezza, è l'astresignu da l'antichità eranu guidi fideli per i viaghjatori. Per quessa ùn hè micca surprisante chì u ghjornu di l'astronautica hè una festa populari è popular.

Quandu celebrà a Cosmonautics Day?

U ghjornu di Cosmonautics fu ufficialamenti stabilitu in l'aprili di 1962 in onore di a prima volta orbitale di l'omu vicinu à a Terra. Questu avvene significativu hè statu u 12 d'aprile di u 1961, u primu cosmonaut Yuri Gagarin hà statu in spaziu vicinu à a Terra, per un pocu più di centu minuti è sempre entri in u so nome è sta voce in a storia mundiale. A strada, l'idea di e vacanze hè stata offerta da a seconda URSS pilot-cosmonaut German Titov.

In u futuru, u 12 d'aprile ùn era micca solu u ghjornu di l'astronautici. In u 1969, a Federazione Internaziunale di Aviazioni numinò u 12 di aprile u ghjornu di l'Aviazione è a Cosmonauta. In u 2011, stu ghjornu era ancu u ghjornu International di u Vuillus Space Humanus nantu à l'iniziativa di l'Assemblea Generale di l'ONU. Sottu risuluzione, ufféntanie cunfirmendu questu fattu, più di seseti Stati anu firmatu.

In Russia, cum'è un signu di rispettu è in un ellu di a data d'anniversariu (cinquanta anni da a significant voima di Yuri Gagarin), 2011 hè chjamatu l'annu di a cosmoneutica russa.

Eventi per u ghjornu di l'astronautica

U ghjornu di a cosmoneutiche, tutti i scole sò tematichi di classi, excursions, discussioni tematichi, cuncorsi sportivi, concorsi d'arti di i zitelli è concerti.

Diversi avvenimenti interessanti sò stati in musei, librerie e case di cultura.

Dopu a vola di Gagarin, quasi tutti i lotteri suvietichi sònniu di diventà cosmonauti, era una di e professioni più persunale è venerable. Tutte l'indagatore di u menti è i cori ardenti hà sunnatutu di viaghjà à stili distanti, cunflitti pianeti è atti heroichi.

Yuri Alekseevich Gagarin divintò un eroi naziunali, era admirutu è pruvatu d'imitatu. Ma, cumu cun questu, Gagarin era simplicità, aperta, amatu è hardworking. Hà cresciutu in una famiglia di travagliu, hà saputu tutti i horrors di a Guerra Patriotic, vedenu esempi di u valore di i suldati uriggini cum'è u zitellu è hà crisciutu cum'è una persona forte è persone.

Yuri Gagarin era una persona assai attivu è hà campatu una vita affaccendata. Si graduó da u Saratov Industrial College è hè stata impuscatu in u Saratov Aeroclub. In u 1957, Yuri Alekseevich s'hè maritatu è da diventà u babbu di dui fianchi notable. Allora a vita hà purtatu cù un altru genovore - u famosu spicurista SP. Regina.

In u marzu 1968, u primu cosmonauta di u mondu murìu durante u vuluntà di furmazione in cundizioni climatichi severi. Finu a ora, stu accidenti trgicu hè circundatu di mitosi è sicreti. Sicondu a versione ufficiale, u avianu di Gagarin è u Coronel Seryogin hà scrittu à una piccatura, è i pratichi ùn anu micca ellu altitudine per svià da ellu: "Mig-15" scumpare in u boscu di a regione Vladimir. Ma assai I spertevini sò parechje dumande, è chì, sfurtunatamenti, a più probabile di più esse senza risposta.

In memoria di u cosmonauta, a cità di Gzhatsk fù cambiatu novu in Gagarin. Inoltre, à prossimu di u situ di l'attrachju di Gagarin dopu a prima volta in u spaziu, un cumunità memoriale hè stallatu.

U World Cosmonautics Day hè dedicatu no solu à u stessu Gagarin, ma à tutti quelli persunalizati chì anu intervene n stu successu significativu, à tutti i travagli di a industria espagna, l'astrònomu, i circhavgiani è i scientisti. Tutti issi pupulazioni ogni ghjornu culleghji un passu più chjaru di unleveling u misteru misteriu - u vastu cosimu.