Vacanze in Cina

Cina hè riccu in a so cultura, tradizzioni, costuli è architettura. U terzu più grande è u primu in quantu à u numeru di e persone chì u paisanu annu ricumpeghja deci documenti di migliori di turisti. Nazione di tuttu u mondu veni à celebrà in Chine per toccu sta cultura stupente.

Tipi di vacanze chinesa

Tutte e vacanze in Cina sò spartuti in u statu è tradiziunale. Ci sò ancu parechje celebrazione pigliatu in prestu da altri paesi. Unu di i festagni naziunali più impurtanti di a China hè u ghjornu di a fundazione di a Repubblica Populari di Cina , chì si celebra per cinque ghjorni (u primu ghjornu - 1 ottobre), chì sò ghjorni off per a populazione di travagliu. Questi ghjorni ci sò festivi festivals populi, festivals, spettaculi di strada, in ogni locu pudete vede parechje espanzioni di fiori è figuri di i dragoni, fatti da i meglius masters chinos.

I Cinese sò assai sensittivi à u so patrimoine culturale, perchè e tradizione è i vacanze di u China si rispettanu in ogni famiglia.

Annu in Chine

Comu in altri paesi, l' annu novu hè celebratu in Chine, mentri u ghjennaghju di u ghjornu passò innoberta, cum'è tradiziunalmenti i chinesi cilibranu queste vacanze secondu u calendariu lunare. Questu ghjornu hè cascatu da u periodu da 21,01 à 21,02 è hè cunsideratu u primu ghjornu di primavera. L'annu novu ùn passa micca senza u pirotime è di i crackers cinesi famosi, è ancu i platti nazzjonali cusì, trà e quali preferenza privata hè datu à dumplings è tagliatelle machini. A gente crede chì i piatti prummintiri ricchezza, prosperità è una longa vita. Ci hè ancu una tradizione per cumprà una ropa nova è cambia in tuttu ciò chì dopu à a mezzanine. A celebrazione cuntinuate per una settimana è a fine cù u Festival di Lanterna . In questu ghjornu, tutte e case è e stesi sò stati ammulati cù linterna di culori colorivi è manghjenu cunghji nantu à u dulce stuffing. Si celebrà u 15 di ghjornu di u primu mesi di u calendariu lunare.

I vacanzi più interessanti in Cina

Unu di i festioni naziunali più interessanti di a Cina, si deve pagatu un tribute à u Festival Internaziunali di Kites (u 16 d'aprile). Anu annantu à a festa di più di 60 paesi di u mondu è à una scala pò esse paragunata ancu cù i ghjovi.

Dopu avè analise ciò chì vacanze interessanti sò sempre celebrati in Cina, hè induvia possibbili di celebrà u Bachelor's Day (11 di nuvembre), chì a surgenza di quale hè assuciata à u prublema demografiche di l'overpopulation di u paese. Tradizionalmente, i studienti è i mariti unmarried participanu à questu. E puntualmente à 11 ore 11 minuti è 11 secondi ponu sèntelu u lupu aiule chì i participanti di u festival participanu.