U ghjornu di i zitelli

A festa, dedicata à u ghjornu di prutezzione di i zitelli, hè celebrata l'1 di ghjugnu. E questa festa hè unu di u più anticu di quelli chì sò di un caratteru internaziunale. A Storia ci conta chì in u 1925 in Ginevra una decisione hè stata fatta à mantene stu vacanze. À questu tempu, ci era una gioia nantu à u benessivu di i zitelli.

Ci hè una altra versione cumannata di l'apparizione di u vacanze di i zitelli. U stessu ghjornu è annu, u Cònzuli Generale di a China in San Francisco aghjunghjenu i orfani chinesi è hà organizatu un festivale per elli - Dragon Boat Festival o Duan-yi Jie. Hannu accadutu chì i dui avvenimenti vènunu fattu u 1 di ghjugnu, è per quessa ellu si celebravendu u ghjornu di i zitelli internaziunale in u primu ghjornu di l'estiu.

Dopu à a fini di a Sicunna Guerra Munniali, in u 1949, un manifestazione di e donne era in Parigi, a capitale di Francia, induve hè statu un ghjuramentu di a lotta persa per a pace, chì hè una garantia evidenti di una vita felice per i zitelli. È un annu dopu in u 1950 u 1 di ghjugnu, pè a prima volta, a festa di i ziteddi hà marcatu - u ghjornu di a prutezzione di i zitelli. Dopu da questu, hè diventatu una tradizione chì a maiò parte di i paesi anu seguitu religiose per più di ses anni anni annu.

Solucia una festa

Oghje, u Dia di i zitelli hè celebrata in più di trenta paesi di u mondu. Diversi avvenimenti di spettazioni, cuncorsi cun rigali sò disposti. Ci hè assai cuncerti cù a participazione di stile mundiale. Esibizzioni è altre prublemi culturali è cugnimi sò una parti integrale di u vacanze.

Scopu di e vacanze

U ghjornu di i zitelli hè aiutu per risolve i prublemi di i zitelli, chì anu accadutu un grande numiru in diversi zoni. I zitelli sò 20-25% di a pupulazione di ogni paese. I periculi chì ci hè à aspittà d'elli in parechji stati diferenze significativamente di l'altri. Per esempiu, in i paisi novi, hè questu l'impattu negativu di a television è di l'addiction eccessivu. I partiti di computer, chì turnanu in l'addiction di l'informazioni , cusì "prugramma" negativamente a psyche di u zitellu siveru fermu, chì trasmettenu assai liberamente a cruelità virtuale à e carru. L'Europa occidentali hè horrificata da u principiu iniziale di a vita sessuale di i so adolescenzi. I japoni, chì rispundanu tradiziunali è u so modu di vita, sò assai negativi nantu à a penetrazione di i valori "Occidenti" in u mercatu di a industria di "i zitelli". Paesi in Africa è Àsia ùn sò micca capaci di prutezzione di a salute di i zitelli chì sò amminati da u famu, AIDS. A ghjinira più ghjovira ùn ùn ricevervi educazione è hè sempre in a zona di cunflitti armati.

U ghjornu di i zitelli, cum'è u nome di a festa affacca par via di ellu stessu, hè un recordatu per tutti quelli chì anu aghjustatu l'adultu è a generazione maiò di a necessità di rispettu di i diritti di u zitellu à a vita, l'oppurtunità di credi è si cuncernanu à a religione elli si elli, per ricevvi educazione, restu. Questi oghji spazii di u pianeta sò stati prutetti di a viulenza psicologica è fisica. Finu a ora, ci sò "organizazioni" chì utilizanu u travagliu di u zitelli scritte. È cun questu hè necessariu di cummà.

Chì ogni adultu, prima di infliurà ogni tipu traume à u zitellu, ricordate - postu à quellu, hà ancu "apparatu" da a zitella. È ancu passava per tanti diffi- culzii, malinzièssi è prublemi. Chì hà sappiutu? Cumu preoccupatu? È era sempre una persona chì puderia aiutà, chì sapia fà? I zitelli sò u futuru di u nostru pienu, è anu bisognu di corrigie tuttu ciò chì a generazioni maiò hà fattu per l'ignurenza è a negligenza. È solu un babbu moralmentu è fisicu sanu pò esse creatu in un quellu chì incògnani tutte l'intemperate libertà di i so antenati.