Preparing for Easter

La Pasqua hè, forsi, a festa di a chjesa più larga è luminosa. E, solu per i believers, è per quelli chì guardianu a religione, cum'è un conte di fata o opiu per u populu. In a celebrazione cù ella, ùn si pò esse paragunatu cù l'annu secular, è solu in parte. A Pasqua hè veramente un celebrazione di festa è una festa di celebrazione. Puderanu per avè anticipatu, assai prima di a so manifestazione. Per i creduliti, per questu scopu, ci hè un pocu veloce, chjamatu u Granni. Persone di non-religiu - a parte di materiale di a materia. Ma dui strivanu di dà a Pasqua u triunfu u grandi splendore è di decora cù tutti i lussu chì appartene l'occasion. Dunque unisci in questa aligria. Cusì, parlemu di cumu si preparanu è decoranu a nostra casa per i vacanze di Pasqua.

Qual hè a preparazione per Pasqua?

Indipendente di noi chì si cunsultate à i Catòlichi, o à l'Ortodoxu, à i believers o non-credenzii, tutti ami i festivi in ​​generale è a festa di Pasqua in particulari. Cusì, in ogni casu, piglià parechje azzioni per fà u successu è duvemu noi è i nostri felici, a diversione è a satisfazione spirale da u tempu spent in ella. Naturalment, semi preparate per Pasqua. Chì stu furmazione sò inclusi? Qualchidunu di sdegnu, preghiera, andendu in u tempiu, astendu da i piacè, a cunfessione è a cumunione. Un altru senza una vita cusì vita cusì vita. Ma i primi è l'ultimi ùn anu abbandunatu u fora di a materia, adorate a so abitazioni, dipinite u ova è cocurate coque, preparanu rigali di Pasqua è aghjunghjenu u menù di a mesa di Pasqua . Fighjemu è sìammu in stu prucessu fascinante.

Scorcheremu a casa per Pasqua

A decorazione di a casa per Pasqua hè una attività interessanti è cumbattiva. Cumplica tutte e membri di a famiglia di u zitellu più chjucu à u vechju più anticu. I pussibbilitati per vede i vostri bisogni è l'imaginazione sò senza limiti, ma vendu in modu.

U limitu. Cumu hè a parte suprema di l'abitazione, hè cun ella chì avete da principià preparatu a dicurazione di a casa per Pasqua. L'acelli, i fiori e farfalle bright, invintata da i vostri figlioli, seranu assai utili. Pèntiti nantu à cilesti o ligne di pescaghji, è quandu u ventu puderebbenu beanu perfetta. E si aghjunte un pocu campane, hè ancu melodicu à ring.

Windows. Questu hè u campu di l'attività più largu. Nantu à u vetru, pudete furnisce lampadine di carta, cimini di animali, candele è cudji di cordone. In u vitrughjolu per pacà un minisaghjate d'ovinelli sbuchjate, fiori artificiali è fiori, chì ghjocanu u cordellu di plastilina è u pollulu è o colore viole di colore.

I mura. Sì a vostra famiglia honra a chjella chjera, da u megliu diprezzamentu di u muru di u creditu, di sicuru, serà l'iconostasi cù lampi è cortini brocade. Ùn ci hè nunda chì aghjunghje. Sì, siddu l'iconostasi di a vostra casa ùn hè mantinutu, i mura pò esse rilivitutu cù i disinni di i zitelli, guerri di fiori secchi o artificiales, o prugna d'avea è angeli.

Paul. E ùn pensate micca chì, se avemu cammendu nantu à questu, ùn hè micca necessariu di decorà. U pianu deve esse, prima, limpia, è, sicondu, coperta cù una rugda bella o tappe. E se pensendu chì u culore principali di Pasqua hè russa, a so prisenza in i culori di a decorazione sessuale hè assai desiderita.

Tabella di festa. Quandu avemu preparatu è decuratura a casa per Pasqua, prestu assai attinzioni à l'apparenza di a tavola festiva. In particulare se a celebrazione hè stata preciduta da un postu longu. Chì ghjè a preparazione per a Pasqua in questu sensu? Prima, in l'estetica è a parafernalia. Tappeti bianchi, servitori in legni, bè beddi, veli di pasqua è anelli. Siconda, gastrunumia. Pane pasticceria tradiziunali è di u fugliale, friddi di carne fugliale è ogni tipu di fritte, vinu o Cahors cum'è a vede principal. Sì senza sia queste cumpunenti di e vacanze ùn averanu micca.

Chì avete averete in u prublema di preparazione per Pasqua?

I credi diritti à u serviziu di Pasqua. E persone di una natura non religiosa accade in questu rispettu à a so discrezione. Ma quì ùn hè micca minatu per elli, per esse invagate amici è parenti per visità è diventanu. Allora andate à quarcunu di visità. A festa dopu tuttu.