Cunsistanti per a splutazioni

P> Avete acquistatu un novu appartamentu è prugramanu di organizà una festa di staghjunu ? Allora assicuratevi cunzidiri lu situatu di a festa. Dopu tuttu, a sera à u principiu: bevirava, frittura, bevira, mandatu novu, nunda, salvu un capu malatu per a matina ùn hè micca ricurdatu da i vostri invitati, è voi. Cusì, in più di a tavola cundivata à u cunsigliu, i prupietari di bisognu à risponde di cuncorsi interessanti per l'estimalizatu.

Cunsistanti per a splutazione in u tavulu

Per cuncetta à a tavula, nisun requisite esse dumandatu, è in u so dutttamentu tutti i vostri invitati seranu participati, è nimu hà abituutu. Inoltre, quelli dispunibule per i servitori di a splutazioni di novu, aiutà à sapè à tutti i clientni rapidamente, saldarà a prima tensione, forsi suscitanti à a reunione è creà un ambiente cálido e rilassatu. Ccà pensate chì e competizioni seranu utili per celebrà l'estimalizatu.

  1. "ABC" - tutti i cungressi chì sò cuguttati dicenu congratulations à u turnu, cuminciannu cù una di e lettere di l'alfabetu. Pudete cambià qualchì cambiamentu di e cundizioni di a cuncurrenza: uttene u szercilu accumincianu cù a lettera "n", questu "estremu in casa".
  2. "Let's sing" - un caprettu cù e nota, ghjè in circula cumplicità di i questi. Ogni note cuntene una parolla ligata à u tema "stallamentu di a casa". Ogni di quelli chì sò prisenti à a tavuletta devenu esse un passaghju di a canzona in quale a parolla precisa serà presente.
  3. "Ricurdà tutte e cose " - tutti i clientni remendaranu un avvenimentu graziusu o simpaticu chì passava in a famiglia di novi colonizers per l'ultimu annu. Qualchese chì ùn ùn scurdate di qualcosa, sparisce da u cuncorsu, è u vincitore di u publicu, chì hà da nome u più numeru di esse avvenimenti gioia.
  4. "Dance" - se l'appartamentu hè spaziu spaziu per ballà, in seguitu i parenti sò invettati chì ballanu, sughjendu uni di l'altri.
  5. "Casa per a casa" - i cuncurrenza cumpete in a rapida è l'pulizziunità di sweeping the house cù una scupa. Comu scuru, pudete aduprendu scatuli di tennis, granuli, pilami di scuma.