I festi di a Chiesa in March

In u calendariu ortodoxu sò parechje ghjurnati e culi picculi chì sò impurtante per un credulente. Dittu in questu articulu chì ci si celebrendu in e festi di a chjesa principale in u marzu, ùn avemu micca toccu à u tema di e posti di a chjesa è a Pasqua Pancake , a data di quale hè passendu è dipende di Pasqua . Eccu seranu citatinu solu i principali avvenimenti non transituali di questu mese, impurtante per a cristiana Ortodoxa.

Grandi feri di a chjesa ùn passiu in u marzu

U 2 di marzu, hè necessariu cumemorate u ghjornu di ricordu di parechji martiri persunali di a chjesa - u Gran Mretru Theodore Tirion è u martyr Ermogen. Tiadoru glurificò u so nome in l'annu 306, quandu era statu capaci di cunfruntari à i pagani, chì pruvate à forza à accede à a fidi pagana. Sì un ghjustu senzillu, ancu sottu tortu ùn accunsenu à sacrificà è hè statu cunnannatu per esse credendu. Tiadoru hà datu l'ànima à Diu, ma u focu ùn puderanu micca danaraghju u corpu di u Granni Màrtiri.

Patriarchu Moscu, Ermogen, divinni famusu per i so sfrutti in u nome di fede un milla anni dopu. Hà avutu a divintà difendore di l'Ortodosia durante i Pruvenni più viulenti, quandu l'ameazzu di a cascata di u statu Russu da i peleali di l'invasori domestici è polani. Honed in u Monasteru di Miraculu, u patriarca ubbiditu i massi contru l'hordes polacchi. Nove mesi hà resistitu à i tortuuri, è da manghjàvanu per fallu.

5 di marittimu si deve esse ricordati gloriosi di i so atti Yaroslav elli. U prìncipe famosu hà dedicatu assai tempu à l'educazione, hà custruitu temples majestinosi, è hè l'autore principali di a lista di e ligami più impurtanti - "Verità Russa". Ùn hè surprisante chì st'omu grandu hà cuminciatu à leghje immediatamenti per i so meriti incredibuli.

Truvate u capu di a ghjuventù a crescini di u Patrizzu di San Giovanni Battista , u 9 di marzu . Dopu à l'esurtazione, u corpu di u Prugettu fù enteratu in Sebastia, ma a so testa si stalla cun Herodisia. A moglia di u tribunale di u tsar hà da pudè scurdà è, mette in a buca, hà amparatu a cosa santu. Solu in u IV seculu, l'Innocientu pienu era statu capace di truvà un capiu in a custruzzione di a chjesa, ma u teme di l'infideli u furzà à l'oculazione di a relazione per salvà di l'inghjulazione. I monjos sante stàvanu in caves, è era persu. Prestu un monasteru hè statu erettu à stu situ, è u Primu Prefiertu si prisintò à l'archimandu à indicà quandu era u vunciu sacru. Dopu a seconda città, u capitulu fu fattu a Custantinopuli.

U 17 di marzu, u Priestore Onoratu Danielu di Mosca hè onoratu. U figliolu di Alexander Nevsky hà regnatu durante i tempi difficiuli di u yugianu tartara. Diminuta di u so lotu s'hè multiplicatu, ancu s'ellu ùn mai hà pruvatu à sparraru guerri. U marchjadoru hà ricevutu a so maiò acquistage in a forma di e terri Pereyaslavl, chì hà datu l'oppurtunità di riavvià u principale Mosca pocu cunnisciutu in l'Europa per i roli principali.

U 22 di marzu, un festa di a famiglia famosa hè stata in onore di a memoria di 40 marti di sassi. E forti guerriri cristiani refusàvanu di leghje a fede pagana è piglionu una tortura tremosa in l'acqua fridda di un locu friddu in a cità armenia di Sevastia. Sulu una dicisioni di abbandunà i so cumpagnie è fughjita à un spaziu di salvezza, ma in u minimu hà mortu instantaneu. Fu rimpiazzatu da un guarda chì averebbe tutela di a notte è di calidez chì venenu da una fonti divina. U suldatu hà pigliatu u ghjornu dopu a morte di u verdure, cù i so cumpagni di u Cristu. I rutti di i cristiani foru cumposti, è l'osci èranu rimannati in l'acqua, ma i martri chì anu apparsu in un sognu à u vespugliu localu dite chì quellu di circà. Cumu si l'astresenu eranu relìlii brillanti annantu à u fondu di u fiume, chì indicò un miraculu divinu.

U 25 di marzu, San Gregoriu Dvoslov hè veneratu. Fù u papa in un complexu per i cristiani di u VI sèculu, ma hà sappiutu cuntrughjaranu a ghjesgia di a chjesa è di cummattiri l'eretichi. Grigory Dvoslov abbandunò parechji travaglii religiosi di grande impurtanza, è in u latinu scrivite l'ordine di a Liturgia di i Presenctificati. In u 25 di marzu, avemu commémoratimu u Moncu Simeone u Novu Teologu, chì hà scrittu in u scuru XI seculu sieculi tratti gloriosu chjete di riflessioni d'orazioni.

I fieri di a ghjesgia sò stati à fine in u 30 di marzu di u ghjornu, chì hè chjamatu chjamatu Alexei Teply . In solitu in questa volta in Russia, a nera si funnu, è pudete aghjustà quandu l'arrivu di veru calore. U Monaco Alexy, l'omu di Diu, hà campatu in una famiglia nobili romana, ma ancu una festa cù una bella donna ùn anu a forza micca di fà rende bona fede. A so vita hà spentu in preghiera è hà vivi a limòsine. Solu doppu a morti, i Rumani amparanu di a santità di Alexei quandu anu vistu i resti santu chì guariscenu i malati, exuding the world.