Sconce - signe

Prima di tuttu, vi valenu à dì ciò chì hè una festa, quale significatu ha per tutti i cristiani, inveci di a cunfessione. Puderete sapemu chì i vechji iconos. Dopu tuttu, l'imaghjini di Sretenia sò assai populari, sò stampati nantu à numerosi pittura è murale. Di solitu esitatu un zitellu chì sieghjava à e mani di un anzianu, è vicinu à questu ci hè una Mamma felice di Diu, Ghjiseppu l'Ebbizi è e persone chì vense à u tèmpiu quellu ghjornu. Hè quì chì l'omu spertu righente hè Simeone è u figliolu u Cristu. U vechju s'hè avvishume chì a so longa vita era annantu, ma per ellu sta reunione ùn era micca triste. À u cuntrariu, Simeone era piacè, perchè l'antichità antica era cumpreta. Vidia u Salvadore, è avà u Signore finaraghju di u pesu di l'esità terrestra. A nova era principia, l'Anticu Testamentu hè finitu, è hè urdinatu per scrive novi fili, principiendu u New Testament.

L'apparizione hè stallata u 15 di frivaru, è hà a so data ingljustamente, fendu cumpricate e grande vacanze dedicatu à a nascita di Cristu. Normalmente ponu ghjudicà l'impurtanza di una festa per i pratichi ordinarji da u numaru di i signa o di i superstizzioni chì u so circondu. In u Sfense (u 2 di frivaru, sicondu u vechju stilu), sò ancu più ch'è à altri dati. A manera rurale hè cunnessu cù l'agricultura, chì largamente depènni à i vagari di u clima. Hè interessante chì i signali di u tempu da u Sfrenezh sò spessu abbastanza sò veri. Per a ghjente, sta data significava un ghjornu peculiaru di u ciculu naturale, quandu l'estiu accumincia a vultà i so pusizzioni in l'inguernu.

Signs of the Concepception

Oghje ùn sò micca astrònomus, ma capì anu chì u tempu futuru pò esse ricunnisciutu da u cielu. U celu strisciatu è chjaru significava ancu l'arrivata arrivò di a primavera è a chiavi. Ùn pudete micca mancu livà l'armata bianca, u friddu ùn duverà longu. È a neve di quellu ghjornu puderia significà una primavera chiuchjata. È cume a piuma di a nevicata, u più chiuchju sarà in marzu è d'aprili. A neve pò ancu esse diverse. U ghjornu - in una bona vittura di i primi corsi, à lunch - i variità midgetti sò riuniti, è se a neve da a notte, poveru escevate un bonu prufittu di i pani tardi.

Un bonu bonu è chjucu nantu à a Ssenea significava à i viticultori à u fini di u fretu friddu. Puderanu quì si puderanu di rilassate un pocu è silenziu aggradèvule per u calore di primavera Ma quandu u spaziu si deterira finu à u fini di u mese, à a fini di ferraghju (in solitu ellu 24 di lugliu) pudemu esse espertu un friddu fretu. Oghje nantu à stu ghjornu facia calculi di e so riserve, quantu divirsenu, sia a bundanza per a seconda mità di l'invernu.

I slaves antichi ùn anu ignoratu sta data. Hè cume chì u 2 di frivaru 2 puderebbenu esse tullicamenti. Si prima in Gromnitsa una chjappa era illuminata nantu à a strada, u costume hà cambiatu pocu. Ci eranu credenze nantu à a creazione di una cannila nantu à a Candela. Hè stata fatta di cera cullata in parechji villaggi in Selyansky è hè chjamatu chjappu. Hè necessariu di mantene in a so volta in ogni casa, finu à chì vene a primurà festa speciale - Nikolay Winter, Barbara è altri. A candela hè stata mantinata solu per l'imàggini, è hà incaricatu per un avvenimentu eccezziunale (tristu o triste) chì deve l 'avventura di u prete. Finu a fini ùn era micca credendu, ma à u cuntrariu addiventanu gradualmentu. I medichi di Brucianu anu sapè à utilizà un amuletore eccezziunale forti. Cù l'aiutu di l'altaveu chì prutiggevanu l'abitazione è i culturi, l'hà adupratu cù e cerimonii di dolu, guariscenu e persone di malatia. In u nostru tempu, a cunsicazione di candele in quellu ghjornu hè diventata una tradizione. A gente crede chì u rituali è u tempu hè di grande impurtanza. Sì a chjesa di a chjesa di manera ordinali sò santu santificati, allura a candela di sretensky hà una gran forza. Hè arricchisciutu tutta l'annu è sdegnatu durante un tempu d'ansietà, preghje per i malati, in altri casi speciali.

Supersettiche Folk

Hè bisognu di ghjucà una festa per a presentazione di u Signore? Sì l'Occidenti hà una attitudine diverse à questa data, ancu u Valentine's Day hà cuncordata cù questu, e tradizione Ortodoxa dì altrimenti. A ghjente hà dicu ancu chì i feste di u fiancu di i tesoros. Di solitu in queste ghjornu, a vigilia di tutta a notte hè tenuta, cunti è una prucissioni si tenenu. U sposu in Слен hè pruibitu. A chjesa chjama à u populu per pricà à questu ghjornu è d'aspittà.