Ricetta per a gelatina di u ghjacciu

A gelata di u ghjocu hè faciule per preparà, postale diliziu è riccu, chì seranu gouttiatu da i gastrunomi più fastidiosi. Oghje amparemu à fà cunvalazzione da u zucchinu ordinariu, chì ùn deve micca cose à u gustu di u gustu di u gustu propriu.

Gelatina di u zuccheru

Ingredients:

Preparazione

Prima, un pocu calore un vetro di zucchero. Allora ripiglià a gelatina. À 2 minuti, duverà svariatu. Pò pouri sta stabilità cun u bagnu restu è valdi in i moldi, se a gelatina hè dissolta. Bovini freschi sò lavati, scurciati è colpi in una futura postre. Allora pigliate a gelatina in a frigorifera durante 4 ore. Se vulete, u pranzu dispostu pò esse decoratu cù una crema battiati . Hè eccezziunale friddi. Sottu à listessu schegnu, pudete fà fà fà marmellata da manzano o zucchino .

Gelatina di uva di uva è pira

Ingredients:

Preparazione

Un acqua calenta, spremce u zuccheru, aghjunghje turmeric è portene à foglie. À questu tempu i lavori i pere, pizze è pichjate, cut in pezzi chjuchi è fassi in u ghjiru di zuccherinu. Coglie u fruttu finu à ch'ella sia, u tempu di coccu hè direttamente dipende à a varietà.

U zucchero hè caluminatu quarchicu in a mezana cun u gelatine, allughjemu à inchà. Sì a gelatina ùn si disolvi à u finalu, pudete mette u pane nantu à u focu è precuve, trascendendu, ma per fogghiu ùn era micca. Pigliate tutti i ingredienti è purtava in i formi. Prima di mette in a frigorifiera per 4 ore, fremisce a gelatina à a temperatura di l'ambienti.