Rosemary - cultivà a casa

Ogni muppa di casa m'hà cunnisciutu di un cundimentu piccante com'è rosemary. Inoltre, un arbulu perfumettu pò esse cultivatu senza prublemi in u so propiu sillu di finestra, senza tantu molestà à curà. Questu hè esattamente ciò chì serà discuttu in stu articulu.

Mètode di crecer cornu in casa

Di sicuru, pudete cumprà una pianta in una magazzina specializata o ancu in supermercati crescimenti, induve si vende parechji farfanti picchi in teste. Ma crede à mè, crescenu un romarinulu in casa hè abbastivu pussibule è ùn devi micca assai difficultà.

Allora, u primu mètudu di riprutazione chì pò esse appiicatu in casa hè u cultivo di rosmaru da e manni. In ogni casu, deve esse nutatu chì hè una occupazione abbastanza occupata è per quessa hè adattatu solu per i pruduttori di a pianta in particulari. Prima di tuttu, i migliori cumpresi anu da esse ghjinirali, è cusì aumentanu a probabilità chì qualchissia vene da questu. I Seeds imbibbuti in un pappagallou umitu è ​​surtitu finu à u mumentu chì ùn site micca prufani. In ogni casu, deve esse nutatu chì un mesi dulore di expectazione pò passà prima di pudè avè avutu qualchì cambiamentu. Appena chì e so pruduzioni pruveni, anu da esse sementatu nantu à a superficia di terra benistara, ma micca sprinkle cù a terra. U pote è di e so panii deve esse cuparti da una film plastica o vetru è mandatu per parechimi simane in a fria, è poi ponu nantu à un ventile soleil per a gjirma.

U sicondu, più sèmplice, hè u cultivatu di rosemary da e tinghje. Per u travagliu, i risichi di una pianta adulta si usanu, mentre chì hè megliu chì sò culuri, lignificati. I tarritorii in tagliu sò colpi in acqua o in una soluzione speciali, è quandu i radichi apparentanu, si sò piantati in un pezzu cù un bon drenaje in una mistura di arena è turfata.

Cuverziu di rosmarinu in casa

Rosemary hè una di questi piani chì anu amatu tantu u sole brillanti è l'aire frescu. Quantu più una fiorita riceve u sole, l'acqua più essenziale s'acumule in i so foglie, è più u so gustu hè diventatu. Hè per quessa, hè assai impurtante in l'invernu per allungamentu cun u ghjornu di ghjornu, utilizendu l'illuminazione supplementaria. Inoltre, u rosemary hè dinò sempre un avanti constante. Un postu eccezziunale per u so cultudu in u tempu di l'estiu serà un bagnu illuminatu, ma in l'invernu, hè megliu aduprà una floricchia in a casa, in un locu rinfriscatu, è ùn ti micca scurdate di dà un occasione luminosa.

In quantu à a rega, in questu casu hè assai impurtante per truvà un "significatu d'oru". Semu devi esse nutatu chì u rosemary hè un putenza assai putente è suffirenziu di u sistema radicali, perchè chì u fiore pò intollerà un ligu siccatu di a tarra. Ma ùn deve micca sottumessu per pruebasi, perchè un regnu insuficente pò esduce u fattu chì e piante torna a foglie gialla. Ammaistismu di u tarrenu hè ancu periculatu per babbu di u rosemary è definiscemente in a morte di u fiore.

Trasfurmà u rosemary hè megliu in a primavera. Tuttavia, questu puderà bisognu di e imprese adulte, chì e razzi sò digià visu attraversu u burcu di drenagiu. Per rosumarine per crecià attivamente, deve esse trasfurmendu in un puchu maiò cù sustratu novu, è per chì u fiore si palesa di modu naturali, i ghjissivi ritene devendenu micca.

Inoltre, sta pianta ùn hà micca bisognu di molti fertilizzanti. Per quessa, hè abbastanza da alimentà cù l'abbrustratu minerale o organico una volta ogni dui simane. In u invernu, a quantità di fertilizazione pò esse ridutta à una volta in 1-1.5 mesi.

I prublemi prublemi in u cultivo di rosmarine

Quandu crescia una casa, u rosemary hè abbastanza resistente à malati è peste. In casi raru, a pianta pò atacà una armi , arba, pulcino, o mosca bianca. Per pudè salvà u fiore, hè abbastanza da lavorà i so foglie cun acqua savore, chì cogliu u pianu in un pezzu, è se ci hè una infestazione forte, sprayle cù insecticidi.