Cume guardà i roseddi in l'invernu?

Tanti muleri adurendu adore questi fiori cù petali delicati è un sciccareddu veru. È per certi persone, l'amore di rosati hè cusì forte chì ancu avè cumincià à cultivà sti belli fiori.

Ma, avà u friddu ùn hè micca solu, ma cumu per guardà l'arbureti di rosoli di giardinu in l'invernu, soprattuttu s'ellu hè una scalada rose? Dopu tuttu, sti bellesi sò i più difficiuli di pacà per l'inguernu, è ùn hè micca cusì a capricciali generale di u fiore cum'è in u voluminu grande di i casti stessu. O quellu chì qualchissia hà decisu di principià a crescita rossa, ma u prublema hè, ùn avianu micca tempu di pattene e stagni, è i fiori si sapi quantu boni sò? Ùn vi scatate di e tinghje di e rosse pudete salvà in l'inguernu, è cumu fà falla sottu.

Cumu mantene una rossa scalendu in l'invernu?

Ogni omu sapi chì hè necessariu copre roses à l'iniziu di u clima fretu, ma stu cuncettu hè assai stretchable. U tempu optimu per rifarenisce e bedeveri venenu quandu avemu espertu una tempura di -10 o -12oC. Ùn vi scurdate chì a maiò parte di i fraschi friddi si attenu à a notte, perchè piglià bè cura di i previsioni meteo.

À u tempu, u refuggiu hè statu determinatu, avemu da volta à u prucessu stessu. Comu accumincia, a rosula scalada hè eliminata da u sustegnu è pulita di e foglie. U seguitu hè sbagliatu. Stamp roses sò tagliati à 30-50 cm, mentre chì in una roccia scogliera u circonu à u numeru di rivolti. Se ci sò più di 10-12, andate bisognu di scambià tutti i vechji risultati, per quessa chì sò più di 3 anni, è ancu bisognu di scumpressate i più dèbuli. Sì l'arburu hè ghjovanu è micca rimesse, andà da lascià cum'è hè, in a primavera, sarà chjaru chì u filu anu a poda. Cumu, l'arbuli sò alluati cù una corda, megliu càcron, i filamenti di fibri naturali anu a capacità di accuncià l'acqua, è rimette pò pudè. Pusitondu l'arbuli assuciati nantu à un locu dispostu (u chianu cubierto cù una una lezioni di lapnika) è hà stallatu l'accessori di legnu. Attenzione: avè mantenudutu sempre quandu i vaccini. Prima, si deve esse fattu prima di a fretu, altrimente i zucculi sò frutti è sò più faciuli di danni. E, sicondu, si i frasi sò assai longu, andate à daveru cù cura bè in qualchi passi, primu ligge curreghja in a direzzione chì ghjè in fronte à a curbla di i rimuti à a basa. Sì ùn avete micca, pudete riesce annunzà i caspi in a curva.

E dopu ci sò dui manere di salute i rosi per l'inviu: ponu esse chjusu cù u lapnik è coperto cù stampatu di plastica, è utilizate u metuu sicuru di u fundale. U primu mètudu hè più faciule, ma si credeva roses lenticular nantu à u vostru situ, serà difficiule di pressu à u liceu senza fà dannienti i rimoghi. Iè, è tutti i viticultori sò ricunniscianu chì u megliu modu per cupre i rosoli, hè seccu à l'aria. In questu casu, nantu à l'arbuli facenu casi di cunti, cusì chì i rosi sò facilmente intricciati, chì ùn ne nun falla per fallu. Eppo, i palti di legnu sò cuparti di u polietilene è presu fermu in terra. Per apre u so alcuni canopies deve esse gradualmenti, prima di stufa un polietileno pocu, per ventilazione.

Cumu mantene e scurturi di rosi in l'invernu?

Ci hè parechji tempi chì ùn ci hè micca tantu tempu per ravvivà sta cutie chjaru, è chì fà, ùn lasciarà micca? In nisun locu - dì chì i viticulturi viventi. Tali stagni pò esse cunservatu nutevuli in u invernu in a terra, è piantatu in a primavera. Cusì, avete bisognu di un pirtusinu in u pianu, di u ragnu di cuttuni è, in fattu, staggini. Avemu u so fondu di u burcu cù un tela, strufinisce e taglicini, sbuchjati da i foglie, è cundiscenu a cima cù una stuta di tela, chì hè rivenutu cù u fondu di u burcu. Allora era solu per sultà u pughjale cù a terra è dettu qualchì marca u locu induve l'abbandunà e cuttings per quessa puderanu esse ghjustu in a primavera. Se cullate escete di varietà varietà di rosi, pudete cumparisce etique bellu cù nomi. Dopu chì a neve vince, è u rinaghju rinviatu, rinfurzà currettamente e taglicini da u pirtusone è pianta.

Qualchissia vi dicerà: "Cù quandu moltu cù sti rosi!", È sarà ghjustu - attente à sti fiori ci piglianu assai. Ma i veru sapimenti di rosi, trovi tali sforzi un pocu pagamentu per l'uppurtunità di godiri a bellezza è l'aruminu diliziosu di sti rapprisentanti charming di a flora.