I fotorejuvenatori di a faccia

U metudu di e fotorejuvenatori faciali in a cosmetologia sò custituiti da trè isulane.

A primu stadiu u dermatologu-cosmetologu examina a pelle di u paci è sceglie u tipu d'esposizione luminosa in secca à l'età, difetti, culore di pelle. Hè ancu determinatu chì i risurbe di risidui serà, prufonda o pocu, u tempu di a sessione è chì intervalu trà i prucessi chì deve esse necessariu di fà.

À a seconda tappe, a pelle hè preparata per l'esposizione luminosa. Per esempiu, pezzi sbagliati cù l'aciditati di frutta pò esse fattu.

U prucessu stessu hè senza praticatu, ùn si senti una sensibilità di caddia. Però per i malati cù a pelle sensitiva, un gel anesteticu pò esse appiicatu. Certi apparenti muderni per i fotorejuvenatori sò divulà un sistema di enfasi per assicurà l'indolite.

À u stadiu principali, u paciistu hà bisognu di vìviri vaso oscure. A fotorejuvenazione hè un prucessu di non cuntattu in u quali a superficia di vetru di a bocca hè purtata à a zona di trattamentu è un impiccatu luminosu hè appiicatu. U meccanicu di a prucedura hè basatu annantu à a capacità di i raghji di a luminosità per esse acquistata da a melanina di a pelle è l'hemoglobina di i navi. A durazione di una sessione di i fotorejuvenatori hè di 7 à 10 minuti. U cursu di a fotorejuvenimentu includenu 7 proceduti cù un intervallu di un mesi.

Una larga varietà di lumera hè aduprata per u prucedimentu. A longa onda di a radiazione di u lume pò varià, chì faci fà possibili cambià l'effetti (modi) per i strati differenti è i tipi di pelle. A lumineria di 660 nm attiveghja a produzzione di colaggiu in i celuli di a pelle, chì dà l'effettu di stretchinu a pelle. I tessuti altri, chì eranu sposti à a lume, sò svantai per i prucessi naturali chì sò in u corpu. In u so postu si prisenta un ghjornu updatedu, bella è elastica.

Indications for photorejuvenation

I prugetti per a fotorejuvenazione sò sprimati à ogni età, ancu in i ghjovani cù difetti di u pelle.

U scopu di a prucedura hè dinò:

  1. Hè adupratu per sguassà a pelle, reduciu u tonu, cù arnesi fini è mediani. A indicazione hè ancu a pelle secca, chì hà persu l'elasticità. In u risultatu di i fotorejuvenatori, a pelle di a fàccia hè strinte, e tuneta sò allati, inclusi "pedi di corta".
  2. A Photorejuvenation hè utilizatu per couperose è rosacea. Una energia di u lume di più mà crescita. Un altru tipu d'energia hè aduprata, chì ùn calduce i vini sanguini, ma cuntribuisce à a so coagulazione è a distruzioni. Tuttavia, no tutti i vetri visibili sò stati abbandunati in questu modu; A fototecnologija hè creatu per una certa profunditat. Sì i navi sò stati situati più bassu, u focu lume ùn ponu micca a ghjustificà. Ma tuttu u stessu, in comparatione cù altri metudi, questu hè u più efficau.
  3. A fotorejuvenazione copre cù u prublema di pigmentazioni. Perchè Pigmenti spicule cuntenenu melanina, u listessu tipu di filtru hè utilizatu cum'è in a prufilazione. Manchi pigmentati sò clarificati dopu à u primu procedimentu, è dopu à u sicondu, a maiò parte elle scumpientanu.
  4. A Photorejuvenation aghjusta à strettezza stretta i pori dilate è cura l'acne rosa, resolvi u prublema di l'incrementu di cuntenutu grassu di a pelle.
  5. Currezzione di cumplicabbili è regenerazioni di a pelle dopu à u plastica operazioni è lustraru.

Contraindications to photorejuvenation of face:

Una settimana prima è dopu à u prucedimentu, ùn pò micca sunbathe, è da quandu avete aduprà sunscreen. Doppu trè ghjorni dopu a fotorejuvenazione, un bagnu è una piscina hè contraindicata.