Thunbergia - i reguli basi di cultivà è cura

Tungberg cresce in a forma di una liana è arbustiva, è cù a so aiuta pò esse diprezzate micca solu l'inturnianza persunale, ma ancu l'interiore. A pianta crescita assai rapidamente è in pocu tempu pudete piglià una fiorita. U prucessu di curabili hè simplice, u più chjaru hè di cunnosce parechje funziunalità.

Tunberia - description

Questa hè una pianta floricultura herbàcia chì appartene à a famiglia di l'Akantov. Ci hè parechje scelte per cultivà in l'alivi è in casa. A altre classificazione, attribuisce e piante annuel è perenne. Excellent Tunbria ci hè nantu à u barcone, induve hè stracosu tutta a muralla entera. I principali caractères include:

  1. Fulghjini ponu avè una forma ovale o di cordate cù veddi di petra petra. U so culori sò verdi brillanti. Hè situatu sottuvi in ​​i cuttings petitsi. A carta di staghjetta pò esse una breve pubescenza in u core. Certi variità sò stati chjudi.
  2. In casa, a pianta prumessa in tuttu l'annu, è in a strata media di a Russia solu di u lugliu à settembre.
  3. I fiori asciiliu solitaru sò peduncullii flexibule, cincu ottugii petali è un core furry. In forma si s'assumiglia un funnel. Oghji i cogni pò esse sola o multitudinosa. Se vulete cumprà una fugliada abundante, avete bisognu di sguillà immediatamente i pane sporchi, perchè e cose ùn serebbe trappe.
  4. Ci sò parechji varietà di culori, cusì i fiori pò esse u giallu, aranciu, biancu, rosa è russu.
  5. Quandu i fiori fiatu, una castagna in forma di sembbra di furmazione cirtera hè furmata, in quale ci sò parechji sìghuli oblonga. U prucessu di fruttu hè stata a fine di l'aostu è u principiu di settembre.
  6. Tubergia intricava necessità di suluzione, perchè e branche pudete esse impresa. Questa pianta hè ideali per u paisaghjdolu verticale è di decoru in i jardini. Puderanu u vasu à l'altezza, è poi l'arbureghje ubbidisce veramente.

Tipi di Tunberia

Ci sò parechje spezii di sta pianta chì cresce in territorii sfarenti. Hà digià annunziatu chì ci sò sempre e fiuritu perenne è annuali. I varieti d'acque, tunbergia è di ghjinetti di u giardinu diferendu in l'apparenza. Sutta stu nomu pudete cumprà una liana è un machja. Prima di cumprà una spezie vegetale particulari, hè necessariu a cunzidirazioni chì e cundizioni sò impurtanti per u so sviluppu normale.

Thunbergia fragrante

Questa liana hè nativa d'Australia, è hè ancu truvata in u sudeste di l'Asia. In a cundine statutu u fiore di Tunberia hà cresciutu à 2 m di altitudine. I fiori sò una struttura ligneous è u ramu bè. E falze sò contru à l'altri. Puderanu esse forme diffirenti, ma a punta hè sempre sharp. Scorri a vigna à a fini di a primavera è à u vaghjimu. I fiori di diamitru attevanu di 5 cm è sò dipinti bianca.

Tungberghia "U Mantulu di u Rè"

Questa varietà cresce in natura nantu à u territoriu di l'Africa Afrique. Tungberghia hè un arbusto chì righjunghja à una altezza di un metru è di rami finti. I foglie sò oghje è apuntentini à l'apex. In casa, a tunicera "Mantle di u Rè" fiere in maiori, fiori viole purpuri. Unu di l'avvanzi hè chì a pianta fiore tuttu l'annata.

Thunberg "Suzanne d'occhiu nera"

Un altru nome si usa - "winged". Hè una vigna di grassy chì hà vucali pubblicu rive. A so patria hè u tròpicu di l'Africa. In tuna à l'alunata, ci sò parechji foglie facultati di forma triangulare, chì si estendenu finu à 7 cm in longu. A so basa hè truncata o in forma di cori. A pianta hè distinata da a prisenza di un core nìuru. Ci sò parechji formi di u giardinu, diffirenziu in u culore di i fiori, per esempiu, sò varii bianchi, gialli, aranci è altre varietà.

Tungbergia grandiflora

Questa varietà hè una pianta semi-arbustiva alta sempre chì si move. In altu, ponu più di dui metri. I pruduzzioni di u viticultori cum'è questa variità per i fiori enormi, chì pò esse blu o violevule. I currutti naked ani stati rari, cù lattice di pianta liscia, da ogni uberu. Tungberia blue hè facilmente cultivatu in casa, u cunsideratu principalu hè e regule per vede a fioritura.

Thunbergia "Lace"

Questa varietà appartene à u gruppu scalculate è righjunghja una altura di 2.5 m. I fiori di diàmitru sò 4 cm è ci sò duie culori: biancu, amarillo vedutu è amaru-aranciu. Ci hè un puntu spusatu in u centru di u corolla. A pianta "Lace" hà abbandunata una forma ovoide da edges edged e pubescence bruna. I hybridi di sta varietà sò usati cum'è una zucca annuali. A fiora hè osservata d'agostu à settembre.

Thunbergia nascita

U nomu hà u dirittu direttu nantu à u locu di u so crescitu naturali - a cità di Natal in Sudafrica. Questa spezie hè rapprisintata in a forma di un machja. In questu spaziu, i rimuti sò quattru facci. I fogli di a forma ovoide sò signalati versu l'apex, è, in u reverse, hè una pubblicenza limitata. I fiori anu un culore uriginale, perchè u culore principe hè viulente, è, longu a punta, hè un cummerciu amarulu.

Cultivazione di tunergia

Per piglià una bella pianta chì si piglia pianu cun flore, hè necessariu durante u cultivo, per observà una quantità di funzioni.

  1. Illuminazione. Perchè u fiore per sviluppà norma, l'illuminazione brillanti hè di grande impurtanza per ellu. Nun mette sottu à i raghji diretti di u sole, cusì in u piriu da 12 ore à 15 ore, hè bisognu di furniscia.
  2. Umidità. Liana ùn tende in a norma di l'aria seca, ma per fà e foglie assai brillanti, hè cunsigliu per spruverà di u tempu o da fugliassi sottu à a bufa.
  3. D 'acqua. Per sta finezza hè impurtante di rializà a regina freti è copiosa. Hè impurtante chì u sughjettu hè tutta u tempu pocu umdu. In questu casu, a cume principalu ùn esse di soprappiti, cum'è e radichi ponu pudè scrive.
  4. Temperatura. Per quellu chì interessa micca à cresce cun u tunbergia, avete sapete chì a temperatura optima l'uperazione in l'estiu deve esse 21-25 gradi. Sè pussibuli, in veranu, hè megliu per mette una cippusizione in un barcuni o in una strada.
  5. Top dressing. Per stimulerà u crescente è per un riccu di fiore, pudete utilizà fertilizazione addizzjonali. Composìsoni minerali appropiati per i pianti faciani deve esse usatu duie volte à u mese da u tempu di a furmazione di i primi mandaccii è finu à a fine di u uttùviru.

Scurbi di Tunberg

Duranti u cutaghju, i cuttings resultanti pò esse usatu per a ripruducazione. Per quessa, parechji raghjone esse cunsideratu:

  1. Per u cultivo di u fiore di u tunnu, i scontri sò stati radici in una mezcheta arricatu, a tampiratura chì deve esse 22 gradi. Umidità impurtante è moderate.
  2. Hè ricumandemu per creà una santificazioni per 24 anni in una pianta nova.
  3. Dopu chì i primi signali di i radicali accumincianu a prisintarli, questu, fulgi novi, tunbergia. Un colpu hè obligatoriu.

Tungbergia - crescente da e zesi

Una altra variante di ripruducazione di a pianta, chì spessu si porta cù variità crescente nantu à a strada. Per crecià a tunbergia, hè cunsigliu di seguità diversi reguli:

  1. Ùn impiche immediatamente e soiu in a pianta aperta, perchè a pianta hè termofílica è qualsna l'ipotermia hè periculosa per ellu. Prima, i piantini sò piantati, chì hè dunque trasfiriti a terra aperta. Hè ricumandate per a siminari l'tunre à a fini di ferraghju.
  2. I crescita ùn vulete fà senza stimulazione supplementaria. Pudete usà, per esempiu, " Epine ". I sperimenti cunsiglienu a sfruttazione di sementi in pidini di vapeur o viti spiciali. Hè impurtante chì in u trasplante ùn face micca dà a radica.
  3. Tungberia da i zoni pò essa cultivate in una mezora di a terra, per a preparazione di quale mischjà a terra ferita è a sabbia, è aghjunghje un pocu humus. A prufundità di e piante da sembra hè 1-1,5 cm. À l'usu di caseddi enormi, nota chì a distanza trà i zoni hè 3-5 cm.
  4. In cima di e cuntenienti in u quali erani migliati i zoni, hè necessariu copre cù vetru o celofani. Puscieti in un locu caldu, perchè chì a temperatura di l'aria ùn hè micca più di 20 gradi.
  5. Cù u cuntenutu ripenditu, i primi rimichi addiventanu dopu dui sette ghjorni, ci vole à chjudaranu i bufali. Sì a temperatura hè più bassa ch'è questu, da quì hà da 20-25 ghjorni per aspettate.

Quandu per pittinà u tunneling?

Se avete sceltu una variità d'arbusti per u cultivo, da ottene una bella forma, serà necessariu di realizà un prucessu di pelliccia. A prima volta questu hè fatta da quandu i frutte alcune un altru di 15 cm. A prucedura hè impurtante, cum'è una prumessa chì in u futuru l'arbulu serà ramu. U prossime pezzu di a tunnelle hè realizatu dopu l'apparizione di quattru fogli sò stati. Grazie à questu, hè pussibule aghjà à acchianari a ferraghja è aghjunghje l'urighjini vicinu, chì vene nantu à circa 100 ghjorni dopu a prucedura.

Tungbergia - cura di a casa

U cuntenutu currettivu hè di grande impurtanza per chì u fiore ùn hè micca malatu è hà sviluppatu bè.

  1. Pòglia a pignatta cù u tunelu in una stanza induve ci hè moltu di lumera è l'aria hè mullada. Ricurdà a necessità di mantene a temperatura curretta è in stagioni friddi si deve esse 14-16 gradi, è in l'estiu - 20.
  2. In u cura di i tunecchimenti ùn hè micca esigenti, ma i sapienti vanniaghjani ventilà pernicamente a stanza induve hè una pignata.
  3. Per regarate l'acqua aggradèvule. A prucedura si deve esse fatta quandu u cume saffered secca, è in veranu hè fattu 2-3 volte à settimana. In u vaghjimu a freccia di rego è ridutta, è in l'invernu hè una volta ogni dui simane. In tempu calido, spray da un atomizante fino. Hè impurtante chì l'acqua ùn caduta in i fiori.
  4. Un incurvulatu minerale cumplessu hè ricivutu à esse applicati parechji volte un mese, annunziatu previamente in l'acqua.
  5. U megliu per u trasplante hè a primavera o u vaghjimu. Mandatori à u fondu di a pignata hè sfulatu , è u spaziu deveru cumpostu di rina è terra: foglia, turf e turf.
  6. À u principiu di a vegetazione, i risultati finti anu sdirmatu da i tunecchienti, chì facenu micca pussibule di ottene una floritura attiva.
  7. E infuzioni si sò infurbanu e reguli di a irrigazione. Sì l'umidità hè insufficente, ciucciate lamparanu, è si u regruppu eccessivu, u moltu vi pare. Sì a fioritura ùn hè micca poca luci, a folla perderà u so brillo.
  8. Si una pianta hè stata attaccata da pulanti, mosca avigliana o un aricchi spiderati , una plica pegosa di u culore biancu è i raggetti nìuli spuntanu nantu à i zucche è fogli. Per trattà e peste, pudete utilizà una solule di sapore o alcol. A pulitura ùn deve esse fattu ogni dui simane.