Autunno travaglia in u giardinu è l'ortu

Oghje hè una "stagione calurra" per i ghjardini-ghjillani, perchè cù u principiu di a staghjunazione fridda, hè necessariu avè u tempu micca solu per cugliera è di maghrela, ma ancu per preparà u situ per invierte, chì hè a chjave per una bona racolosa in a nova stagione. Quandu u travagliu di vaghjime sò previstenu in u giardinu è l'ortu in questu pezzu - in stu articulu.

U travagliu di l'ochju in a dacha in settembre

Duranti stu periodu u loricu orturgiulicu sguassà i biscotti, l'arba secca, u folla è u fruttu falò, chì attrae assai pesti à u situ. Hè in u primu mesi di u vaghjimu chì a famiglia perenne hè stata cutata è trasplantata, cumprese i piatti bulbi, arbureti eranu, arburi cuniferi è caduli. U sughjettu in vicinu à ellu ci deve esse liberatu. Sì avè bisognu di cut branchi antichi, aghjunghjite fertilizazione è frescura, fragola è fragole frunze, è e fertilizzanti organici sò intruduttu in u locu. Cumprivinu attivamente a vendita in u giardinu - scavalcate di patate, zucca, prugne, è, a fine di u mesi, si sip cavu, zucchini è col.

Avà, i viaghjadore si pensanu à annunziendu u locu, ellu sceglie per elli l'opzione più acceptable. I jardinieri cunnisciuti ùn abbandunate u calore di u giardinu duranti stu pirìudu, cum'è a pezzu, catturati è destruzzione di pesti.

Articuli in uttrovi

Quandu u folla da u fruttu adultu si difende completamente, accumincianu a trasplantari l'arburi d'adulti. Questu hè u tempu ideale per plantà arburi è arbusti cun un sistema radicali abbicutu, è i patroni di i so casa di paese cuntinuamu a formà a corona di l'arbureti è l'arbureti à i ghjàlle. Gladiolus , dàlias è Begonii digà per l'inguernu, è i tulipani, à u cuntrariu, arradicheghjanu. I pianti annuali di pianta, i cantiere sò preparati per invernà, distruzendu i bunissimi, sdivelli è allinamentu di u capa superficiale. U spicchatu cù a manciata è speduta è insulata cù grass, manure è stage sece.

U travagliu di l'ochju nantu à i letti prisenta i tagghianzi verdi di lettuce è u ricumincià cù u materiale adattatu. I porchi sò chjucchetti incù un capru di compostu o serrallu. Pigliate è distrughjenu e cime, è à a fine di u mesi pò digu ancu di patevule, spinach, radiche è insalata. Quandu u tutale sdrughju hè coltu, u ghjuriddu hè dugnu, ma hè assai impurtante per micca di scunvà graniti di terra per avè tutte e larva di e parolle chì invernu mortu. Aumintari a prutezzione di a tarra è furnisce un crescendo di calori in u primu pò esse aduprendu u babbu di u polietileno rusticu.

Travagli in novembre

U nostru travagliu in u giardinu è u paese di u situ di sta mesi finalizate a staghjoni. I cuttings Young d'arbureti di frutti è arbusti di bacca sò stati presu per almacenà, è si nantu à i rami di l'arbureti, i zucchetti sguiati è unparati anu riduciutu i so nidi, anu da esse distruttu. In u Novembre, a splutazioni sanitarie di i malati hè stata fatta, i zuccuni sò blancheschi è i scheluli di e razzi scuriale è i vignoli sò aggrancati da cù e pate di zampi, cirasa è prugna. Afficià i frutte chì guariscenze l'invietu frostu pò, se cunnette u fucili cun l'altri è dàchanu à a terra. Per prutezzione di l'arbureti da i latti è di l'altri aringi, i bagaglii à a basa si trovanu attornu un vechju ghjurnale, una strata di materiale di terri hè colpi nantu à quì, in seguita un pappu o pezzu densu hè misu nantu à u muru, è in seguitu a custruzzione hè sprinkled cù a terra.

Stu mese, piantò l'araldo, carni salvatichi è viburnu. U locu dispostu hè fecundatu è dispiratu. I vegetali chì invienintu à l'inviendu sò chjusti da turba, humus, o fuldi fallenu. Continuu a pattu di culti resistenti à fretura - cipudine, lettuce, tagliatelle, col in Peking, etc. Prrezziunate e pezzi per a stagna stagione, cum'è fertilizante minerale. I corsi perenni è i fiori sò chjusi.