Eustoma - pianta è cura

Eustoma hè una pianta nativa d'America Centrale. Per a bellezza di i so fiori, hè prestu à discutiri cù e rosati amata assai da i giardinari. Inoltre, u eustoma hà una altre vantagevule - ùn hà micca spine. Dà cumu crià l'eustoma cumu per a cura da ellu, sese hè pussibule di ottinutu una frazzioni longu di i fiori in nostri latitudini, andemu da più.

Riproduzione è cultivamentu di eustoma

U tippu principalu di riprutazione di a pianta hè simone, oghji ghjardini in modu di ricunniscenza per a ripruduzzione di eustoma per cuttings, ma in a pratica u metu hè sottuponutu un fiasco, postu chì i scontri ùn ponenu micca a ravita. Semu ancu esse ricordati chì l'eustoma ùn multiplicate micca per a divisionu. U sistema radicali di u fiore hè facilmente attenbu è hè danatu durante a division. Trasplante in stu modu u boscu, prestu morse.

A primu piantaghja, i semen di eustoma pò cumprà in i dipartimenti di e lorene di i fiori è di i giardini, è più tardi a sementi pò esse culligatu indipindente.

I Seeds sò posti supirficiali in un terrenu liggeru apicultatu sottu un cinematograficu o vetru. U tempu di u sembra di eustoma hè a fini di ferraghju. Se fate cusì dopu, a piantagione duverà tempu di furmà un arbulu, ma ùn ci ne saranu micca fiurini. A tampiratura da a temperatura durante a ghjinirazioni di e sali 20 - 25 °.

Dopu à 2 - 3 simane, i zoni germinate è dopu avè alcuni u tallo di 2 cm sò cun cura, senza disturbà u fossu di terra, trasplante in i macchiuni. Dopu à a spine di a crescita di 15 cm in altitudine, l'eustoma pò esse mandatu à u cultivo in a pianta aperta. Questa hè permissibile se ùn esse più ghjustu ghjustu nantu à a terra. U pianu optimu hè di maghju - principiu di ghjugnu.

Se l'eustoma hè un tipu di pote, hè trasplantatu à una pignatta. U mischju di u meliju cù questu puderà esse cù un bon bacinu. A misura di a terra per a senpolia viaghja perfetta à a fioritura.

Tutta u pianu è in a pappu u eustome hè trasplantatu da u metu di transbordo, senza disruptivamenti u globu di terra à a radica di a pianta.

Comu a cura di eustoma?

Illuminazione è aria

Eustoma hè una pianta capriciosa. Per ciò chì i fiori sò largu è longu per piace u fioru, l'illuminazione deve esse luminoso, ma diffusa. Hè megliu se u sole serebbe nantu à a pianta da u latinu meridionale, orientale o uccidintali. U stissu scrittu à l'eustoma di a stanza.

Una fiorita piace l'airea umida. Hè per questa raghjna chì hè spessu cultivatu in i lochi di serra è in serra, è in un appartamentu pruvate di trasfirimentu à una loggia.

D 'acqua

Quandu crescia l'eustoma in u giardinu, avete deve guardà cun vigore di u mondu. In i tempi dopu a rega, sopratuttu se l'aria hè nera, a tarra hà da esse moderatu secca. L'acqua chì a pianta hà megliu cù acqua calda.

Eustomum, invechje di u tipu di attinzione, hè bisognu à sprezzanu constantemente.

Fertilizzanti Addiventanu

Per un eustoma, qualche fertilizante chì si solle in acqua hè adattatu. Alimentazione custa una volta ogni dui simane, ma solu duranti periodi di creazione attiva di u fiore.

Malati è pesti

Eustoma, cum'è un fiore di giardinu, hè propensu à l'attacheti da l' alimei .

Duranti u piriuu di eustoma criscenti da a sumente, l'assistenza cumpriu a spraying sistematicu di a pianta cù drogana contru a "legne negra". S'ellu hè abbandunatu, a pianta, cù una probabilita alta, desaparecerà.

Florimentu

Dopu à a prima fioritura, l'eustoma pò cuntinuà à piacè in lussuri è belli fiori, per questa hè necessariu di trimà i zucchini sfulati.

Invernu di l'eustoma

À l'invernu, a pianta da a terra aperta da u trasbattimentu deve trasplantatu à u pote è mandatu à una loggia di mantene o ghjianu d'invernu. Se a luz di soli naturali ùn hè micca abbastanza per u fioru, pudete puru includite alloghju supplementu, in forma di luci fluorescenti. Cusì, trasplantendu sempre a pianta, hè pussibule cultivà un eustoma multi-annu.

In i cundizioni solidi d'un appartamentu o di una casa, quandu hè aggradèvule è sicondu è ùn ci hè micca un bellu muvimentu di u flussu di l'aire, a pianta hè probabili di muria.