Cinevilla Cinematograficu


Un paisanu maravigliu Latvia hè prontu à offre turisti ùn sò micca monumenti architettonii è siti naturali, ma ancu altri viaghji inusuales. Allora, in u distrittu Tukums, hè una cinirena affissante cinematografici, chì hè un ambienti stupendenti fatta à l'aria aperta.

Kinogorodok Cinevilla, Riga, - storia di creazione

A custruzione di a cumpagnia hè stata cuminciata à l'iniziu di u 2004 è hè stata destinata à un filmo storicu speciale. Hè in questu locu chì a stunning painting "Guardians of Riga", libera in u 2007, hè statu sparatu. L'idea principale di stu travagliu hè di dimustrà i tempi di a guerra civile in Letonia, 1919 hè statu un puntu infromatu in a vita di Riga , in quellu tempu a cità passò da a mossa, cumincendu da i truppi alemani è finisci cù l'armata di a Guardia Bianchina. Sti successi vinni catturati in una filmata di l'arti in a cità di Cinevilla.

Kinogorodok Cinevilla, Riga, - description

Cinevodok Cinevilla hè cunzidiratu unu di i grandi oggetti creati in l'aire apertu in u Balticu tutale. U territoriu di stu locu fascinante hè spartutu in dui parti, chì rapprisentanu a cità a grande è chjuca:

  1. Da parechji materiali affidati, i architetti puderanu restaurà a Big City, cumprata da l'atmosfera incantevuli di Riga à u principiu di u XXu seculu. In questa parte di Cinevilla pò esse vistutu una strada cobblestone, un petit fragilità di a marina, situata à i banche di u fiumu pintu Daugava . Inoltre ci sò chjucchi stradi nantu à quali custruzzioni stòrici sò edificati, i finestri chì sò imbellate cù cortini veri. In parechji alcune pudete vede sinistru interessanti, e le inscripzioni chì sò fatte in diverse lingue. Dopu vultà in a Big City, pudete vedere i carreoli di u traghjuntu di u tramu, in quantu da parechji quiosi è ponti, una stazione di ferru, un petit canale è barche. Assicurativu tutti l'uggetti stòrichi prisintati in questa parti di a casata di u cinema funi creati nantu à a basa di ritratti antichi.
  2. A seconda parte di a kinokrodka hè una cità petite, in u quali u tempu di u Zadvinya tranquillu fù riincrive. In questa parti facciata di case di e case, un pianu di u mercatu è assai interessante, un alloghju, a iglesia è altri articuli affascinanti erani eretti.

A stunning movie-town, custruita sola à pocu anni fà, anche u fattu chì u sparaci ha cessatu assai, cuntinua à vende una vita vera, è diventa una cità chic:

Malgradu tutti i trasfurmazioni di u cinevilla Cinevilla, i filmi sò sempre fatti cusì chì atraducenu i viaghjatori à sta stile magnífica di a storia è di a mudernità.

Cumu ghjunghje?

Per arrivà à a casetta di a cinema, serà più piacevule per utilizà u carru. Pudete ottene u destinazione cumminate a strada seguente. Da Riga , piglià l'autostrada A10 versu Jurmala . Dopu intrata à a cità sottu u ponte, hè necessariu di turnà à Ventspils, dopu a via A10. Appretosamente dopu à 16 km, sarà bisognu di travaglià u ponte nantu à u fiumu Lielupe . Dopu à una distanza di circa 1 km, ci hè un forchetta in quale hà bisognu di vultà dopu à diritta à Ventspils . Allora a ruta piglià circa 23 km à a furchetta di Tukums - Jelgava , duvere duverà annunzià nantu à Jelgava. Dopu à 7 km veda u signu "Kinopilsēta Cinevilla". Segui i segni, pudete ghjunghje à a cità.