Chì ci sò drentu energetichi dannusi?

Energie - e manciari chì anu appiegatu nantu à e stanzi di a magazzina pocu fà recentemente, ma hà digià acquistatu popolarità trà i giovani, studenti, atleti, ufficiu di l'ufficiu è di altri chì sìanu chjapputu da i so pedichi da fatica , ma sò furzati à continuà à travaglià. Parirati chì voi riscarmi cù energia è sentate vi ghjornu vigoru è chinu di energia, ma micca tuttu hè cusì simplice. Dà qualchissia energia energetica dannusa, serà dichjaratu in stu articulu.

Chì feddi risichi sò energetichi?

L'energii inclusi a cafeina, vitamini, aminòcids, è di additivi additivi cioèniali cum'è taurine è glucuronolactone, ecc. Quantu à u primu, cun un nivulu di cunsumu accettabbli di 150 mg per ghjornu in una putenza hè di 320 mg. L'usu di vitamini è aminòcids annulerate u danu di cumpunenti chimichi, in particulari, glucuronolactone. Era utilizzatu ancu duranti a Guerra di Vietnam per elevà a morale di suldati americani. In seguitu hè statu pruibitu perchè parechji effetti sekondensi, ma in l'ingignirìa di putere, è in un dosage 500 volta più altu di a tarifa!

Quelli chì interessanse in l' energetichi energetichi sò preghjudizie, vale di dì chì in certi paesi europei sò equate à i medicini è sò venduti in farmarii. Ogni annu in u mondu, u numaru di morte da a ricivuta di l'ingegni di putere si sviluppa, perchè solu "impidiscenu" u corpu, usa u core. A dichjarazione di i produtori chì l'energia a vìina dà u corpu cù l'energia, hè un stabiliziu. Ellu solu eserciteghja di passà a so propiu, ma à u limitu di a so forza è capacità. Fighjà dinò in stu modu, pudete solu diventà più irritable, depressu, per avè prublemi cù u sonnu.

Per quessa, a risposta à a quistione per esse hè preghjudiziosa da eddu bassa d'energia energià serà positiva. Apennà, u sistema nervuu hè standutu, è u corpu ùn pò esse micca firmatu a carica. In a zona di risicazione, e persone cun distonia vegetativosa, ipertensione è altre dolenza di u cori è i vini sanguini, è quelli chì combina a accusazione di such bevande cù l'alcoolì.