U Dia di Libru Infancia Internaziunale

Libri per i zitelli - hè una littiratura pocu cumuna, hè culurita, brillanti, a prima vista simplicemente, ma portendu un grande significatu sicuru. Por desgradu, pochi pirsuni pensavanu à quale hè u creadoru di i boni anziani stori didactici, contos di fata è poema nantu à quale creceu una generazione generale. Hè per quessa chì, ogni annu, l'anniversariu di u famusu countorariu Hans Christian Andersen - u 2 d'aprile hè ricunnisciutu com'è u Dia di u Libru Infantil Internaziunale. In questu articulu avemu dettu ciò chì hè l'essenza è a peculiarità di questa festa.


U Dia di Libru Infantil

In u 1967, u Cunsigliu Internaziunale nantu à u Libru di i zitelli (InternationalBoardonBooks forYoungPeople, IBBY), nantu à l'iniziatura di u scrittore di letteratura in ghjuvantù, l'autori Writer Yella Lepman, hà stabilitu u Dia di u Libru Infantil Internaziunale. U scopu di sta successu hè d' interessà à u zitellu cù a leghje , per invicchià l'attinzioni di l'adulti à a literatura infantil, per vede chì rolu u libru ghjocanu à u zitellu in funziunà a so persunità è u sviluppu spirituale.

Eventi per u Dia di u Libru Infantil

Annualmente, l'urganizatori di e vacanze anu sceglie u tema di e vacanze, è qualchì scrittore famoso scrivi un messagiu impurtante è interessante per i zitelli in u mondu, è un illustratore di u zitedru pupulari pinti un cartellu culurente brillanti chì rendi a lettura di un zitellu.

In u ghjornu di u libru di i zitelli u 2 di aprile, u vacanze hè rapportatu nantu à a television, simbulizii, simulei, esibizioni, reune cù diversi autori è illustratori in u campu di a literatura è a cultura di libri in lingua è in cultura di libri sò urganizati in scoli è librarii.

Ogni annu, frà i avvenimenti per u ghjornu di u Nùmmuru Internaziunale, l'avvenimenti ben educatu, i competizioni di i scrittori ghjovani è l'attribuisce. Tutti l'urganizatori particularment accentanu quantu hè necessariu per un zitellu per invucà un amori di a lettura, un novu cunnuscenza in i libri di una età ghjuvanottata.