Novruz Bayram

In Azerbaijan, Novruz Bayram Vacanze hè una di e feste principale, cù Ramazan Bayram è l'annu novu. Hè cilibatu in altri paesi musulmani è ùn hè micca solu un feste religiosu. Hè unita cun l'equinoxe di primavera è simbulizeghja u sustegnu è a rinnuvamentu di a natura, l'avvicinà di l'annu novu.

Hè faciale fà d'esse di quandu ghjornu a festa di Novruz Bayram è celebrata - è ancu di u ghjornu di l'equinoxe vernali in tuttu u mondu, sta vacanze vacanze annantu à a data di u 21 di marzu.

A storia di Novruz Bayram in Islam

Ci ponu esse nutati chì a festa di a primavera Novruz Bayram ùn hè micca rilazioni diretta cù l'Islam è i so usi. I so radichi andemu à a storia pre-littararia. Oghje hè celebrata da i pòpoli chì abbitaru lu territoriu di u Mediu Oriente ancu prima di l'arrivata di l'Islam. Dunque hè micca cilibrado da l'Arabi, Turchi e Syriani, ancu in queste paesi hè statu pruibitu o hè ancu pruibitu.

Cosa hè a festa di Novruz Bayram per i musulmani: quellu ghjornu hè u principiu di primavera, u mumentu di l'ugualità di u ghjornu è di a notte, l'iniziu di creazione è prosperità. A mo strada Novruz significa "un novu ghjornu". A festa cuntenente da una settimana à dui simani è hè cumporata da riunioni cù famiglie è amichi.

Tradizzioni di e vacanze di Novruz

A festa musulmana di Novruz Bayram hè ricca in tradizzioni folklore. U più antichi sò "Hydir Ilyas" è "Kos-Kosa" - partiti nantu à i quadri chì simbulizanu l'arrivata di a primavera.

L'altri tradiziunali interessanti chì anu apparse dopu sò assuciati cù l'acqua è u focu. Siccome in i paesi orientali u grandi focu hè u focu, chì significa purificazione è frescura, u vacanze di Novruz Bayram ùn si faci senza fumen. À a vigilia hè accettata in ogni locu, ancu in cità, pè fighjerà focu è per saltà per a flame, regardless of sex and age. E avete bisognu di fà questu 7 voti, pronunzianu parolle speziale.

L'incendi ùn sò micca stati, si deve micca cremati da quandu, dopu chì i ghjovani aghjunghjenu e cinni è si sparghje di casa. À u listessu tempu, cù a carna, tutti i falli è e adversitate di i saltatori sò spusati.

Una altra tradizione hè sopra à l'acqua. Per saltà in un corrente o fiumu, vole à stà nettu di i peccati passati. Inghji à a notte, hè cumuni pour vintu è per vede l'acqua nantu à l'altri. U quellu chì bevande l'acqua da u fiumu o fiume nantu à a vigilia di u vacanze, ùn hè micca malatu l'annu próximo.

Celebrazione è signa

Duranti a festa di u Novruz Bayram hà bisognu di tradiziunali preparalli un tavulinu cù setti pezzi chì avianu da "c". Inoltre, un specchiu, una cannila è un ovu piazzatu sò colpi nantu à a tavula. Tuttu chistu ha un significatu profunnu: u specculu hè un simbulu di clarità, a candela vi porta i spiritu maligni, è l'ovu hè u subjecte di prestu attenzioni di tutte a pusà davanti à a tavula - quandu si cambià, volenu chì l'annu hè venutu. Da questu momentu tutti si mette in felicità à l'altri, dighjà desideri, cuddle è cusì.

U 21 di marzu hè un ghjornu non-ghjornu, ancu s'ellu si mette annantu à u mezzu di a settimana. U primu ghjornu di e vacanze hè chjaru di stà in casa cù a famiglia. In casu di esse assenti, ci hè un signu chì avete micca vistu a casa per 7 anni più.