Patroni per a tela di tacchino cù l'aghju pelosa

Sè avete avè sperienza in triccò cù l'aghju di tela, allura sapete cumu si trovani stati è stracciati. Ma à elli à elli, sò parechje mudelli assai interessanti. In questu articulu, vi cunsiderà quelli di voi chì sò più adattati per a tela di l'aghju di puntata.

A peculiarità di stu tipu di filu hè u so coru pocu cumuni. Stu filatu di dui o tri-culu cù u cuntenutu di fibri naturali crea un beddu modellu di marmaru chì si trova assai in cappelli, bufali, sweaters, vestiti, tappeti, etc. Pigliate in mente chì mudelli addattiti complexi sò più asciuti pè u filu monofonique, è a melange hè stata utilizata per decorate tela, cù stracciati , strade è simule.

Patroni di mudelli di triccò per i fille melange

Cusì, avemu fattu tinte di u fille di melange cù l'aghju stampatu cusì:

  1. Patru "Curvature edifiziu". Cumu pudete vede, solu i fili fronti sò sprimati in u diagramu, in i purlins, e li naccelli deve esse cose cù purlins, è l'altri cicli - secondu u disegnu. In u triccò, ci sò ancu appicciate, chì face u dissinnatu cusì bella è delicata. In più di e so braids, u mudellu di tàvule, chì e manichi di u corpu di u ghjungheru, aghjustanu assai in u fille mélange. Ci hè un focu in una volta, è a reta si pò uttene grazia à u nakis in numeri impari.
  2. U patru di u "Melange Rose". Solu guarda tutte di i ghjuvelli di e donne di i sposi di piccioccu. U Pattern 1, indicatu in u schema, hè un mperu in u quadru di u patronu 2, i ciclichi chì sò stati situati in i dui banchini di u primu. À u collu, u bifurcatu di u patruni: i so pedichi cintralli sò chjusi, è in ogni latu hè un mutuu sferimentu. U ritornu di u pruduttu sò generalmente chjucu cù a faccia di fronte cun un patronu 3 in u centru.
  3. U Patru "U Bat". U mudellu hè disignatu cumu à u schema, cuminciendu cù a freccia cun l'lettera "A", mentri a pruduzzioni purcina sò stivali boni cù fuzzuli facialis, è u numaru di napkin sempre corresponde à u numeru di ciclichi diminuite. A ripezione di u patru hè ripetuta diversi volte in sicondu a grandezza di u pruduttu.