Riserva Ein Afek


Credu chì u swampu hè solu duckweed, di paduli e grigniti grisici di cani? Allora puderebbe definite à visita a riserva Ein-Afek per verificà chì questu hè micca cusì. U cumpagnu acqua di u marshallerete vi maravigliate cun i rivoluzioni di i culori è a ricchezza di u mondu di pianta è animali. À ogni mumentu di l'annu, a vita si fureste quì: i pezzi pezzi di natari in laghi e marzu, u pezzu di racone in u celu, paisaghji pittoresceli si cambienu d'altri, insetti buzz è parechji animali scurry entre arbusti.

Un pocu di storia

A Riserva Ein-Afek hè situata in u vallée Akko, à livanti di a cità di Kiryat-Bialik . Stu locu hè famoso per i so abbinimenti d'acqua. Ci hè spiagge, surgenti, laghi è sundenti. Ogni stati grandi sò culligati cù ponti di lignu.

Circa 4 mila anni avà era una grande cità di Canaanita di Aphek. In attu, da quì u nomu di u parcu naziunale. Sfortunatamente ùn anu avutu micca artefacti di quella tempiu. Ma in a riserva ci hè una antica riale di altre era - custruitu in u 1148 u filu di i Templari.

In fattu, prima nantu à e ciumi di u fiume, eranu duie pane, una custruita da i Cavalieri Templari, u sicondu di l'Ospitalori. I dui ordnijietu utilizatu u fiumu micca solu com'è una fonte d'acqua fresca è per pruduzzioni di pruduzzioni. I sacchetti di farina sò trasportati in paesi vicini è à Akko . Ogni oghje è in seguente nantu à sta base, nascinu ghjudicamenti, è, dopu à tuttu, i Templari ùn ponenu micca. Una sola notte dimmandanu literalmente u mulinu nimicu è utilizatu i petri per rinfurzaru e so strutture.

Dopu chì i Cavalieri di l'Ordine partenu i locu, per un pezzu in u valdu ùn ci era micca cambiamentu. A natura cumplita completamentu ccà. Solu à u principiu di u XXu seculu un omu hà intervene in u so duminu. Nta l'anni 1930, u territoriu prisenti di a Riserva Ein-Afek, cum'è e tanti autri zoni pittoresca, hè stata aghjettata parchì in u quadru di u prugrammu per ghjustificà l'moschettuli malarii è l'espansione di u liceu adattatu per l'attività agricula.

Li mosquitoes scumpareru, i agricultori ùn anu micca vinutu à a vaddi, cusì in u 1979 si dicestenu creà una zona di conservazione naturali da quì per priservà a bellezza lucali, rica flora è fauna.

Ciò chì vede?

In più di u vechju mulinu, ùn sò micca più attrazioni architettoniali in a riserva di Ein Afek, salvu una piccula morsa di eghjamagghia chì hè longa secca. Tuttu a vostra attenzioni serà assicurata da a natura stupente.

Caminate per i ponts, puderete osservà i numerosi abitanti di i reservori. Particularmente scantu sò Soma. Hè bisognu di tirallu una petra guida à l'acqua, cum'è un briganti cumunu di fiumu "barbel" volarà. Apparevuli, anche i cartelli chì dumandenu micca di alimentà l'abitanti di a riserva Ein-Afek, i visitori si sneak in l'acqua una cosa diliziosa.

I rive di i laghi è i margiu sò framed by e piaghji custieri tipici: saucisse, cattails dominicani, canni. In l'acqua quì, è quì chì ci eranu, ninfi fiori. In l'abitazioni marvaglie sò agnelli è nettli di acqua.

In a staghjoni cálima, a riserva sana hè chjucata cù una tappa d'esempiu. Pudete caminariate dopu nantu à strade nantu à i camini è cunzidienu diverse pianti, eseguisce u rou di numerosi insetti chì volanu à glade fiore. Ci hè assai siccà, foglia, abi, libellini.

In u invernu, hè interessante per vede u pani. À questu tempu, u livellu di l'acqua in u reservoir s'arrivela è parechje paese migratori poni à a riserva di Ein Afek per esce u friddu. Nant'à i banche è in u celu pò spessu vede cranes, stuppe, cormoranti, greoni gugliuni, pulpe, pesci, pelicani è altri pezzi.

Ci sò più "abitanti di l'acqua" in a riserva. In più di i pesci, ci sò assai nutria, muskrat, turtles. Ma sò abbitanti di terra. Ancu abitanti sò animali petitsi (tutti i tipi di rosi) è più grande, per esempiu, u buffalo di u fiumu.

Informazione pè turisti

Cumu ghjunghje?

Prima di a riserva Ein-Afek, hè megliu di viaghju in caru. A strada di bus più cercana hè più di un kilometru, è i buses run raramente.

Se viaghjate in caru, seguite a Autopista 4. Dopu avè alcuni Kiryat Bialik , fate cura di i segni. Avete bisognu à vultà à a strada número 7911. Dopu avè tornatu à a riserva, vendu 1.3 km.