Vacanze in India

Esse un paese multinazione, l' India accetta vacanze di religioni è pòpuli diffirenti. Inoltre, hè quì chì tutti i vacanzi sò assai brillanti è magnificu. In più di i religiosi, ci sò e vacanze naziunali in l'India, è ancu micca di u puliticali è pocu puliticu.

Quantu vacanze sò celebrati in India?

Prima di tutti, ci sò trè paesi naziunali in India. Hè u ghjornu di l'indipendenza (u 15 d'Agostu), u ghjornu di a Republica (u 26 di jinnaru) è l'anniversariu di Gandhi (u 2 ottobre). Quelli ghjorni cum'è Diwali, Holi, Ganesha-Chaturhi, Ugadi, Sankranti, Dessekhra (o Festa Indù), è di Musulmani Muharram, Id-ul-Atha, Id, si celebranu à u livellu naziunale, eccu cù un gustu vivu è culturale è religiu. -ul-Fitr è u Ramadan.

Ci sò ghjorni fistivi in ​​India. L'annu tradiziunale (u 1 di ghjennaghju), Rama Ramachandra (28 di marzu), Maha Shivaratri (u 18 di frivaru), Saraswati Puja (u 24 di ghjennaghju), u ghjornu di l'aparicio di Sri Krishna (u 18 d'Agostu), Buddha Purnima (u 14 di maghju).

I vacanze in Univisia in India

In più di e religiosi è naziunale, in Auropa in l'ultimi anni, i vacanzi europei-americani, cum'è Valentine's Day, April Day, Children's Day (u 14 di nuvembre), anu spartu.

Unu di i vacanzi brillanti è insolite in l'India, pudemu esse chjamatu a fiera di cammellu, sughjutu da u 7 à u 13 nuvembre. À quellu u rolu di i participanti di u concorsu di bellezza hè realizatu da i camelli pitturati è vistiti. Questu avvene hè statu cunzidiratu avvenimentu di cummerciale durante parechji anni, ma hà reutilmente in una festa cumplicata.

Unu di i festivali festivi hà aduttatu era un carnival fattu in Goa 40 ghjorni prima di Pasqua . Per trè ghjorni, u populu di Goa, vistutu è decoratu, ballava è divèrtite, glurificonu com'è i zitelli. Sta tradizione hè stata fatta da u Portugallu, induve sò assai piacevule à urganizà ogni tipu di carnivali.