Bacon, furnite in u fornu

U peccatu appartene à u più altu pruduttu di carni è hè adattatu per a preparazione di primi corsi è di frigge. U so gustu hè particularmente prontu à quandu u fogliu. Scuprendu cusì cunducitu un pezzu in u fornu. A carne hè assai succosa, fragranza è ùn porta pocu tempu.

Chicken breast, furnite in u fornu

Ingredients:

Preparazione

U soffiu di pollo in a salmatura di u salinu à u prezzu di 2 cullenelle di u salinu per un vetru di acqua fredda è si stalla 2-3 ore. Questu ora aghjustà i spezii cù l'oliu è esame à l'aghjuntu di l'agliu. Prugna salciata ligata in bracciale è sponta cù una mischjuia preparata di spezia. U fornu incalfare è caldu à 250 gradi. Pudemu u puddaru nantu à a bacia è aghjunghjite durante 15-20 minuti finu à chì hè prontu.

Bacon in u fornu

Ingredients:

Preparazione

A carne hè robba in bonu e sprime da l'acqua. Arlicchendu currettamente a filmu cun un cutiddanti cutidianu è si separanu l'ossu di u pene è i costi da a bocca. Dopu u tagliu avemu bisognu di una longa capa di carne. Allora, a piacè chiuduta da u soffiu cun u zitellu di limonu. Appena, fretu a pezzu cù salinu è pimentu, si sparghjera nantu à u papule è sprinkle à a vuluntà cù freschi tritughjiti à u gustu. Copertamente copre a carne cù u papulu è turnate e tàchju in modu chì u zucchinu ùn sia micca fughje, ma ferme.

Aghjunghje a peccula in un forru precuvenu à 200 gradi. Per definisce a pezza di u pane, piglià appretendu a bagnu di u fragnu da u fornu, svolgi u pezzu è in a parti più spessiva di a pezza fate un fino spine. Se u puntu hè intrutu sottumessu, è un liquidu chjaru hè liberatu, allura a carne hè prestu. Sì u zuccu hè un tostu rosatu, dopu tene u pezzu cù foil è seguita a furmellu.

Per fà una crosta ghjustu, à a fine di a coccia, apague a cima di lametta è pateanu u petanu in u fornu per altri 10 minuti. Prima di serve, fate a carne preparata nantu à un pezu, decorate cù spices è decorate cù fette di limonu. Hè tuttu, peccatu, sicuru in u fornu in filu, pronto!

Roto di bacon in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Carni lavagna, secca è micca cutata senza cumplettamente à a fine. Allora in ogni casu di carne aghjustò i petate cù u cuteddu. U zitrusdi sò stati limpiati, fissatu nantu à una grande grandi. I spezie sò mischiati di salini, aghjunghjite l'aglai spremutu. Righjàmmemà a carne cù a mezchemu cù cura, è i borselli è i peccati si sò ricchiati cù zucca carotta rossu.

Ora ci apremmemu a carne cun un rollu è pigliate cun una stiff string. Pusenu a pezzu in una puchina, cupria cun una tapa è a cullò per 6 ore in a fria. Quandu a carne hè sbagliata, fate mette in un pezzu, l'ombligo di l'acqua, u salitu à u gustu, tira a foglia di loureccia è u mette nantu à u focu mediu.

Quandu u fogghiu di u bagnu di carne , rinfriscà a flame à un minimu è coccia a purcina sottu a tag 3-4 ora. Allora aghjustemu a carne, piglialu fora di u calchinu, fate u rotulu nantu à a furmagliu è aghjunse u pudezu di porch in u fornu durante 15 minuti à una temperatura di 180 °. Dopu quessa, agghiuncinu lu platu è a mette in a frigorifera per parechje uri. Quattrini prestiti sò bè ​​cù tagliate è sirvutu nantu à una tavula cù legumi in prugne è a mustarda.