Calzature di moda 2013

Allora arrivò l'ultimu mese d'inguernu. Hè u tempu di penserà quale sapere di u calzari se face particularmente stylise cù l'arrivata di i ghjorni di primavera. Dopu tuttu, i scarpi di e donne - una bella manera di espresi, u vostru amicu, caratteru, salizzendu l'individualità, a feminità è u sensu di stile. E dopu à l'nemmenu è u friddu, vulemu particularmente di fassi nantu à qualchi cosa brillanti è animale - in u tonu di a natura fiore.

Quì è i disignuri di moda in a staghjunaria decide di fucalizza nantu à i culori saturati brillanti, è di stampi fiurali è animali, chì seranu specialmenti pertinenti finu à u vaghjimu.

In a nova primavera di u veranu di u 2013 quasi tutti i mudelli di i scarpi sò in moda. Pò esse tacchi alti, è una cullabura, è i scarpi in un locu tutru pienu. Disegnaturi ùn oghje micca mudificà drasticamenti, ma assai cunzignatu di spirimintà cù elementi di materieali, forme è calzatore. Grazie à questu, i scarrichi di e donne sò com'è veru travagliu di l'arti di disignu.

In a primavera di 2013, i scarpi di l'omi serà ancu di moda. Apparenza, si puderanu chjamà cù successu in u vestitori d'una donna di mudernità muderna chì ùn hà più prisentatu a so impresa cumuna senza u so parolle amatu.

I ghjurnati cù a materia

Sparte in questu annu serà una varietà di inserenti trasparenti nantu à i scarpi. Pò esse un taccu trasparenti o un toe seductively open. I diseggiani poni attenzioni particulari à a dicurazione di i scarpe. U so usu facianu i scarpe di donna cusce elegante è delicate.

No menu pocu è l'usu di u discu di l'otti di metallo - una di i tendenzi principali di a primavera. U calcariu pò ancu ùn esse metale, ma solu ghjustificatu cù u culore basicu di i scarpi. In ogni casu, stu mudellu ferma assai stylish è originale.

Sapere, fatti cù l'usu di un atlas, solu per esse solu una opzione in notte. Avà, quandu tutti i stereotipe analizà, stu materiale hè diventatu assai in u calzate ogni ghjornu. Sicura chì i scarpi sò difficult to call practical, ma ùn anu vistutu solu. U piu di piu di 2013 sò digià imbellate cù strisce, piume, rivets è inseriti brillani.

Cù l'avventu di calzini calzini calzini sguardi aperti per donna di moda. Questa stagione, brillanti cù un nasu apertu - a moda principale di moda. Pudete combine cù un vestitu di cummerciale è cun un vestitu ghjornu. In elli, i vostri zuttati sò particularmente còmode è faciule in i caluri ghjorni di l'estate.

Tuttu attinzioni a lu puntu

À u pianu di a pupulazione in u 2013 sarà un putenu d'un pilotu è un mantellu stabile. In ogni casu, ùn deve esse fermu. Volenu à a moda ancu tacchi, "vetru" è calzarii calefiate. Solu stu tempu, i diseggiani si trattava di e so forma strani, chì falanu da i catwalzali direttamente à a vita di u ghjornu. A furchetta adopta a forma di una serpente, un tronu di fiori o curvuli, chì dà i scarpi una eleganza uniche è l'originalità.

No menu scattusu in 2013 è i scarpi in a piattaforma. A so forma pò esse inimaginatu cumplicata - quì i diseggituri pruvucaru u megliu è incorpiru tutte e so fantasimi à a realità. A piattaforma ponu esse diretta, ristate à u toe, imitannu variate formi, pò esse coperto cù pappu o cuntenenu applicazioni. L'opzioni sò abbastanza, è alla permettenu a donna di vede modellu è eleganti, à u stessu tempu, sintendu assai più confiante da l'hairpin.

Autunno Trends

Oghji 2013, in u primu locu, deve esse còmode, almenu, u gustu di l'intemperii clima. In i novi cullaburatori di u designer, ogni donna pò truvà un mudellu cù u so stile è u modu di stile. Sì avete preferitu comodità, prestu aiutà à i chjusi. Sì piacenu i scarpi di tacchino altru, sceglite u so calzari, cumplementatu cù strapelli, rivèti è altre interessante.

A tendenza di i sposi di moda in 2013 sò diverse. Permette à ogni donna spiccià è trova u so stile. Ùn importa micca ciò chì sceglite - classicu o avant-garde, a più chjucu hè di farlu sentete cunfidatu è cunfurtoso!