Acqua rossa

Rose hè a fugliali favorita di assai donne, è poeti ponu parechje a ternità di a pelle di e so zitelli dolce cù petali di rosa. E postu di questi risposti hè abbastanza naturali per pruvà à truvà applicazione à sta bellezza in a cosmetologia. Quand'ellu vinarà, ùn ci hè nunda più faciuli - un maravigghiatu cusmeticu per a cura di qualchi pelle hè acqua rossa. Puderete esse compru è fatti in casa. Questa prucedura hè simplicemente simplificante, perchè si avete petali freschi è un pocu di tempu libbira, pudete assicurà à a preparazione di l'acqua rossa.

Cumu faciule l'acqua di rosa in casa?

  1. Ci hè parechje manere di preparà l'acqua rossa, quì hè a ricetta simplista. Quattru spiagge di petali di rosula fresche anu spressu in dui vetri di acqua fogara. Insistenu à esse in cuntenuti segati per almenu doze oghji.
  2. I petali di rosoli freschi deve esse messi in una panetta larga per chì u fondu hè chjubitu da parechje capi di petali. Propriu, pour acqua limpia (filtrata o bagnata) per ciò chì cogliu liggerà i petali. Avà copre u panu cù una tapa è a metta nantu à u gasu. Quandu l'acqua da cumincia a pivarale, rinfriscà u calore è l'mantene finu à l'ochji chì i petali di i rosi fade. Pigliate l'acqua, è strincete i petali, se ne necessariu, pour l'acqua rossa.
  3. Pettite i petali di rosa in a panella è pour l'acqua in u listessu modu cum'è in u casu anticu. À u fondu di u pane puscia un pitottu o un pappaddu, i so arnesi duveranu parechji centimetri sopra à u livellu di l'acqua. Coperta u panu cun una coberta invertata. Fate l'acqua per fure è fassi u gasu. In a tapa invirtita, poverà i cubi di ghiaccio è lasciate e petali nantu à u focu durante una ora. Da u tempu à u tempu, aghjunghje u ghjuvulu è l'acqua à a panetta, se si fracete. L'acqua rosata cumplittamenti cascà nantu à u cupirtu di a panetta, è da culle è falesa in a tazza.

Piglià l'acqua rossa hè necessariu solu da petali di ddi rosati chì sò cultivate senza l'appiecazione di parechje chimichi. Hè esse, rosi compru in a tenda per questu scopu ùn hà micca travagliatu. Hè megliu perchè cresce e rosè, ripigliate petali in a matina è principià aduprà l'urla.

Diposità di u riserva naturale

Amandate l'acqua rossa in un frettu in un dispusitore di vetru cerate. E buttiglii di cacciu sò adattati per questu scopu. Justu prima di vultà l'acqua in elli, l'animali sò stibiliati. Prestu-made pink water immediatamenti, senza aspirazione sicondu neu, ci vole à spressione in fiaschi disposti è fermamente chjusu. Leave to cool in un locu fridescu è poi trasfiriu à u frettu.

L'applicazione di l'acqua rossa

L'acqua rossa hè numerosa in a cosmetologia è a medicina di a famiglia. Per esempiu, cù più garganta, u dolcezza è l'inflamazioni di e so ghjandi, rinsegna a bocca cù l'acqua rossa. E à una temperatura alta, hè cunsigliatu per a limpiassi u corpu cù una infuzione di u rosula. Contra u fatigue occupa, i sacchetti è u morbidi sottu à l'ochji vi aiuterà compressi cù l'acqua rossa, pusatu nantu à e parolle, è u cicciu di u mo pudemu scapene a cumpressione fridda nantu à a frunti.

E, sicuru, l'acqua rossa aiutà à fà più bella. Eccu uni pochi ricetti di usu cusmeticu.

  1. L'acqua rossa pò esse usata cum'è un tonicu per asciugà a faccia in a mattina è a sera. Se ùn ci hè micca allergià à u friddu, cusì dichjaru acqua si deve ghiaccionu è frunze cunferenze di ghiaccio.
  2. L'acqua rossa pò esse usata per fà facciuna. Per fà questu, avete bisognu à dilute una cullizzioni di l'acitu di sidru di mazza in un vetro d'acqua rossa, 2 cullizzioni di zucchinu di zucchetti o frutti è una pellici di soda. Tuttu ciò chì avete bisognu à imbulighjà è di asciugare a to fàccia 2 volte di ghjornu.
  3. Per purtà a faccia di i pori, preparanu una mascara da una colazione di avena è rose d'acqua. Kashitsu debite esse distrutta nantu à a pelle è lavata cù l'acqua fresca dopu à 20 minuti.
  4. Da i cìrculi aiutu più à a farina d'oregano. Una culloca di farina deve esse diluted cù acqua rossa finu à a furmazione di gruel. Pigliate a mascara per 25-30 minuti è rinsegna cù acqua calda.
  5. Per una cunmbimentu di a pelle facial, una mascara cù freschi rose s'appelle. Una culloca di petali sò misurata cù 2 cullizzioni di rosula, aghjunghje una colazione di iogurtu pocu grassu è una cullizzioni di meli. A mascara hè tenuta durante 20 minuti.
  6. A più maschera cù u zuccaru di cucumber can whiten and sofficiate a pelle face. 2 cullizzioni di uvizufu è l'acqua di rostere sò dettu cù una cullizzioni di casgiu o crema. A più mascara hè sbagliata cù l'acqua fresca dopu à 20 minuti.