Chiesa di Santa Vergina


In u beddu statutu di Monacu hè a ghjesgia di San Devotu - un tempiu dedicatu à u Santu Uffu di u Principatu, è di a famiglia principale. U primu menziunamentu in a storia di sta cappella hè stata in u 11u seculu, ma dopu a chiesa era solu una capella di u monasteru di Saint Pons. In ogni modu, in u 1870 sta cappella hè stata rivolta è hà sviluppata nantu à una scala, dopu à quale prestu divintò un veru tempu spirituale.

A Legenda di u Martire di Devozione

A Chiesa di San Verri in Monaco hà a so legenda antica. In u Siculu Storicu, una ragazza chjamata Devota hè nata in Corsica. Sicondu a ligenda, a zitella ùn vulia micca rinunzià à u Cristianesimu, perchè ella fù cunnannatu a terrible dolores di morte. Ma u guvernatore ùn era micca abbastanza, è urdinò di creme u corpu di u martiri à tutta a vista, presumintatu chì dimustrà ch'è stu castidamentu aspettante è altri cristiani protesta. Ma i poviri cristiani nant'à a notte prima di a ardente puderia riesce u corpu di a Devota è u mandonu cù a barca à l'Africa. In a via marittima, a barca hà cullatu in una tempesta è perdiu u so cursu. È hè statu un miraculu veru: una culomba hà risata da ùn puderanu mancu l'indimentazione di i marineri. Prestu a barca accantò in a spiaggia vicinu à u vallée di Gomat. Hè stata in questu locu chì a tomba di u Devolu hè statu custruitu da i marinaghji, è hè stata muntaia una durata di una ora.

Celebrazione è tradizzioni di a Virgine Santa

In i tempi muderni, u 26 di ghjennaghju in Monaco celebranu a festa di a Santa Vergina. Curnutu in quellu ghjornu un barca cù u corpu di martire tirò u valdu à a spiaggia. U ghjornu oghje u ritu principalu di u principale tutale esse realizatu - a creda di una barca simbolica di lignu nantu à a spiaggia. In 2011, l'archivisimu principe di Monaco hà assistitu à questu festival è dete a so benedizzione à u rituali.

Un fattu interessanti in Monaco hè chì per bride postu u matrimoniu hè diventatu una tradizione per attribuà i so bouquets à a tomba di a Devota. Si dice chì sta tradizione porta a felicità è a ricchezza à e famiglii ghjovani. In a chjesa, anu adupratu weddings.

Attrazioni Chiesa

A Chiesa di Santa Vèrgine in Monaco adorneghja assai sculture è dipinti cù i santi. I principali ritmi di a chjesa eranu:

In fronte di a Chiesa di San Devotu in Monaco hè una statua monumentale di u martire, criata da Cyril De La Pateler in u 1998. In tutti i cappelli è i tempii di Monaco, copii di questa scultura sò obligatoriamente.

Dentru u tèmpiu hè una scultura d'Ecce Homo - Ghjesù in a corona di spine. In u centru di a chjesa hè un reliquary, chì mostra vera, avvene miticu di a storia di Monaco. Eccu li relii di u Diavulu, Orel, Felix è Romanu.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à a chjesa in trenu l'estazione di Monaco-Monte Carlo o da caru lucali per coordenadas.