Attraversu Namur

Bellissima è cusimana di a Belgiu hè sempre piace à i so clientene da ogni cuntinenti. Ma sapendu almenu una gota d'un paese, avendu visitatu solu in a so capitale - hè impussibule. A cità di Namur - u centru amministrativu di a Regione Valona - hè cunsiderata a capitale di a parti francese di u so paese. Namur hà cunservatu assai attraversu, cum'è altre cità europei, accumentendu a so storia per parechji seculi in una fila. Parlate di i posti più interessanti è di i monumenti in detail.

I posti megliu di a cità

  1. U primu munumentu enormu di a storia hè a Citadella di Namur , altri - Furtizza di Namur . Ùn àbbia paura di parechji di u so apughjatu chjucu è seriu. Sta struttura di difesa per un pezzu tempu prutiggiu a populazione lucali di parechje guerri internucine da u 3 sèculu AD. Dopu tuttu, queste sò praticamenti i parechje murtali in l'Europa, grandi è grandi arburi in u parcu è una parte significativa di l'edifici antichi sopravuti nantu à una area totali di 70 ettari.
  2. Ponte Zhamb hè una struttura sorprendente, chì hè stata esercita per un milla anni. U ponte anticu hè un impurtante mumentu di Namur è si mette in u paisaghju di a cità è a vista di u fiume. E l'illuminazione moderna, realizata da pocu tempu, da una distanza hè sempri cum'è a luci di torches.
  3. L'scultura "Joseph è Francois" ùn abbandunà micca qualcosa indiferente. Questu hè u casu di un mondu divertitu è ​​bonu, chì tutti i turisti anu da esse fotografiatu. Dui carattiri di i cunti lucali è i so caracili sò un tipu simbulu di lentizza locu è ancu mandoletta.
  4. A Chiesa di San Lope attrae primurà cù a so magnifica architettura è i funziunalità antica. À quattru 500 anni, una facciata inghjustu cù e culleghje hà incantatu i viaghjatori à acquistà cù u patrimoniu religiosu di Namur.
  5. A cappella di Notre-Dame du Rempart , altri, u tempiu di a Virgine Maria - u cultu di cultu in Namur. Ci hè ancu tracci di parechji antichi, però, i fossi anu diventatu un spiaggia di ciumi cù fasciali. Eccu un stato-guardiastu di u muru di a cità - una statua di a Vèrgine Maria.
  6. U Teatro Reale hè unu di i attraziu è i simboli di Namur. U raru stilisticu Italianu di u palazzu, in quantu a marmura impurtata da quale u custruiu era custruitu, attestatu à l'attitudine dilicata è cumposta à l'architettura locale di i so abbitanti è i guerrieri. U più interessante hè chì u Teatro Reale hè ancu cun piacè di i so emanations, cum'è avia 150 anni fà.
  7. A torre di Marie Spillar hè una di e prova di una riunione successa di l'architettura antica è i più moderni. Hè una di e trè torre chì surveghjanu da u terzu muru di a cità. Curiosamente, a Torre di Mari hà surviviu u bumbardamentu durante a Second World War, è l'edifizzioni circundanu - micca. Oghje hè unu di i monumenti unichi di l'architettura.

A cità di Namur hè chjosu di interessanti posti, sicuru, prima di tuttu questu hè u legatu di u Medievu. Ogni turistu vi voli à acquisto cun interessanti munumenti, boni edifizii o un passe à e carrughji di a cità è di una bella terraplana.