Casa di u Re


U capitale cintrali di a capitale belga hè famosa micca solu per a tapitula gigante di begonias chì chjama a so pavimentazioni, ma ancu per a so antica architettura. Unu di i dui e più notevuli di a Grand Place di Bruxelles hè a Casa di u Re, un edifiziu Goticu, da una distanza chì attrae i vista di i turisti.

Storia è architettura di u palazzu

A casa di u Re, cum'è qualsiasi struttura antica, pussedi una storia ricca. In i primi anni dopu à a custruzzione, hè stata utilizata com'è un magazinu di panificà, per quellu chì era cunnisciutu com'è "Pane House", chì hè in modu di usà oghje. Doppu lu casteddu esisti comu prigiò, un regnu di furia (durante u duca di Brabante) è ancu una casa di una famiglia ducal.

Allura chì u bastimentu chjamatu a Casa di u Rè? Quarchi cosa si mette assai cunfusioni, perchè in Bruxelles hà ancu u Palazzu Rale - a residenza ufficiale di a dinastia reginna, mentri a Casa di u Re ùn hà nunda di fà cù i monarchi belgiani. Hè cresce chì era chjamatu cusì à i privileghja veramente riali gudutu di i guvernatori straneri-ginirali chì deveniu u paese. Hè in un tempu quandu i francesi, guidati da Napoleon, cunquistonu Bruselas, chì purtò assai bundanza. A strada, sta virsioni di u nome, cum'è a Casa di u Re, hè disponibile solu in u Francese, mentri in u Belga este edificu hè chjamatu solu Broodhuis (Pane House).

Più di una volta chì era custruitu u custruiu di Casa di u Rè in Bruxelles. L'edifiziu hà truvatu u tipu chì vene à l'ochju di u turistu oghje, solu in u XIX seculu. Eppuru u stilu di l'estructura hè definita como gòticu, u so còdice inusual prupone un anticu uriginale. E veramente - cù l'ultima reinterpretazione di a Casa di u Re, i cartoni sò usati finu à 1515. L'autore di u prughjettu architettonicu era Victor Jamaer. Anziani galerie, turrette d'apertura è numerosa coluna in combinazione cù a sculture d'una casa di u Re hè un esempiu d'architetturale immateriale, l'unicu di u so tipu.

Ciò chì hè interessante nantu à a Casa di u Rè per un turista mudernu?

Oghje, u bastimentu di a Casa di pani hè un museu urbanu. Per esse invitatu di Bruxelles , ùn pudere micca solu l'admirazione di l'attesta impressesiva di a struttura, ma ancu per esse in parte. Ci hè parechje exposition dedicate à a storia di a cità. In u museu di a Casa di u Re, puderà vede l'antichi tapissimi, una grande collezione di mapei è piani di a cità, è dinò installazioni muderni di ricustruzzioni di a parti storica di Bruxelles.

È ancu stu museu hè u locu induve una cullizzioni enormosa di costumi di u famusu "Manneken Pis" hè guardatu. Comu si cunnosce, assai clientele internaziunali è e delegazione ponenu à a cità i so vestiti speciali per sti "eroie naziunale" di a Bèlgica durante e so visiti à Bruselas.

Cumu à a casa di u Re di Bruschiccia?

Questu mumentu - una di u centru di a capitale belga - hè in u core di a parti storica di Bruxelles, in a Grand Place. A custruione di a Casa di u Re ùn hè difficiuli di cunfundassi cù tuttu, cusì vistutu è vede. Comu guida, pudete aduprà l'uspitalu, chì ghjè in fronte à a Casa di Pane.