Attrazioni Liège

Liège hè una di e cità cchiù vecchi in Belgique , perchè pudete fà fà sapè chì i posti sò quasi in ogni locu.

Château d'Ors è En Feronstra, Cinguli di Orly e la Fundazione Saint-Servais, l'església di Saint Servais è a cappella di Saint-Roche, casas medievale in l'istil de Mouzan, a Place du Marche è a Place Saint-Lambert, è di sicuru a famosa scala Montagne-du-Buren, chì hè spessu chjamatu a scalda di 400 passi (anche in fattu solu 373 in tutte), l'area di l'Outermeus cù i so edifici Osmania, a Boulevard Constitution è a Place du Congress, a Piazza di u Mercatu è a citadella ... U centru stòricu di Liège pò in principiu esse elettu in un ghjornu, ma In fattu, imbueddu di u spiritu di stu locu incalcuable, tù vi analizà e so settitori unichi per quandu pudete campà in questa scelta romantica è dura, cusì sfarente è cusì unicu.

Per inspeccionà tutte l'attraversati in Liege, hà da piglià più di una settimana. Dopu i passi passi, pudete rilassate cù piacè in u Parcu Botanicu , in i giardini di Cotto o in l'ortu di Dina Deferme.

Catedrale è e chiese

In Liege, parechji catedrali è e chiese - hè stata in parti à u fattu chì finu à u 1789 a cità era sottu u cuntrollu di u episcopatu. In a chjesa di San Bartolomé puleu vedere una fontanna di bronzu maravigliu bellu di u XIIesimu seculu. A chjesa di Saint-Jean hè cunsiderata cum'è a più bella di l'igiene di Liège, hè cunnisciutu per a so forma ottagonale rara, è di u so internu, include stesgiunate dipinti è l'scultura di legno di a nostra Signora di Delacroix, datata di 1523. A Chjesa di San Martino hè stata fundata in u 10u seculu, crematta à a fine di u 13u seculu è hè stata restaurada in u 15 seculu.

A cattidrali di Saint-Paul - a catedrale di Liege, oghje ci hè u cane di San Lambert. Hè dignità di attentà sò e chjese di Saint-Christophe, Saint-Nicolas, Saint-Denis, u College Evangelical Saint-Jacques. Sinagoga neo-bizantina bella in a via Leon Frederic.

Musei

U museu «principal» di Liège hè u Museu d'Archeologia è Art of Maasland , situatu in l'anticu palazzu di Curtiu è di dui edificatori vicini. U edificiu di 8 stale era custruitu in u principiu di u XVII è era utilizzatu com un facilitate di almacenamiento. L'altru dui abitazioni si abbicinonu un hotel, cunnisciutu per u fattu chì Napuliuni stà sopra duie volte.

Un museu etnològicu si trova in a custruzzione di u vecchiu cunforte di Kyur dj Miniors. Unu di i musei più visitati hè ancu l'Aquarium, chì presenta più di 2.500 spezie di pisci. In u stessu edificu sò u museu di a scienza è u museu di a zoologia. Questi posti seranu assai interessanti per i zitelli.

Un museu novu novu, apertu in u 1985 in a custruzzione di l'antica mura di trammi - u Museu di Trasportu Pùblicu , chì conta a storia di u trasportu publicu di Liege da u 1875, quandu u primu tramiculu in i cavalche in a cità. Un altru museu novu hè u museu di l'Artu Valona, ​​abreviazione cum'è BAL. Hè situatu nantu à Castelli Ors in un edifiziu custruitu in i 70 di u seculu passatu. Hè una mostra permanente, chì rapprisenta una recopilazione di canvassu di distanzi diffarenti, è ancu parechji esibizioni.

Altre attrazzamentu

Ci sò cose da vede in Liege in più di e chjese è i musei. Una di i cartoni cummerciale di a cità pò esse chjamata a custruzzione di l'stazione di ferroviale, disignata da u famoso architettu Santiago Calatrava. A fonti di Perron attrae turistere in u quadru di u mercatu, chjamatu dopu à u forte medievale distruttu in 1468. Un'altra fontana famosa hè davanti à a cathédrale di San Paolo - hè a nostra Signora è u Bambinu, fatta da u scultore Léon Jean de Julquer à a fine di u XIIesimu seculu.

Ci sò parechji monumenti in a cità. Un monumentu à un nativu di Liège Georges Simenon, è di monumenti dedicati à i figuri storichi impurtanti - King Albert I, cunnisciutu per u so rolu in a Prima Guerra Mondiale, unu di i capi di a Rivuluzione Bèlgica di u 1830, Charles Roger, è un monumentu à u più famosu di tutti i re di Franchi - Charles the Great , chì si trova in Avrua Boulevard in 1868.