Attrazioni in Odense

Odense hè una di e cità cchiù vecchi in Danimarca è a terza più grandi. U mari di verdura, tarri di tilaru, paisaghji fabulosi è, sicuru, assai attrazioni - hè quellu chì aspetta turistere in questa cità petite.

Main Attractions in Odense

  1. Cattedrale di Saint Knud . Stu palcuscenicu era custruttu in u XVI sèculu è hè cunnisciutu, sopratuttu, grazi à a so storia. Eccu averebbe sipillitu i restu di u Re di Ruggeru assassinatu è u so fratellu. L'unicu interni di sta catedrale cun un altare landificatu in margheru è i pittura attrae à u turista di tutte e mondu.
  2. U Paese Fündenu hè un museu apertu chì permette l'admirazione di l'architettura di una citta antica, cammìnanu per i camini anguli oghjinchi campagnoli passati, acquistanu di a vita di l'abbitanti di Odense XVIII-XIX sèculi.
  3. Un modellu di a torre d'Odin . A torre si hè stata fatta in u 1935. À quellu tempu era a secunna torre più grande dopu à a Torre. Ma in u 1944 u bastimentu hè stufa di i Nazis, cusì i turisti moderni ponu vede un mock-up in u so locu.
  4. U Palazzu di Circundariu Odense . Avanzatu, in u so locu era un monasteru, chì hè statu eventuale in paese. A nova vita hè statu prisintata à l'edificu da Frederick IV, chì a cunversione in una mansioni. Eppo, l'apughjodu muderniale di u bastimentu fede VII. A stu mumentu, u cunzigu di a cità hè in u bastimentu.
  5. Chiesa di San Hansa , situatu vicinu à u cunsigliu. Dintra di questu, avarete prubabilmente sipurtatu da i lighjertos bè è cù un crucifique gòticu anticu.

A cità di u gran conteicu

E, finarmenti, un grande grande di l'attraversu d'Odense, per a quale a maggiorità di i turisti vènenu quì, hè assuciatu cù unu di l'abitanti di sta cità, un omu chì i so cunti di fàuli, scritti in u 19u seculu, sò sempre amati di parechji zitelli è adulti. Ghjè vicinu à Hans Christian Andersen. U conteurariu nasciu in Odense è spentu a so zitiddina. Hè per quessa chì sò parechje ricordi annantu à quellu è u so travagliu in a cità.

Andersen House

U primu cunzigghiu assuciatu cù u nome di sta criatori hè a casa di Andersen in Odense. Truvarete nantu à u Munkemøllestræde. Eccu l'scritturi passò a so zitiddina, è avà l'edificu hè un museu dedicatu per ellu. U museu hà assai prudutti persunali di Andersen: i so libri, lettere, mobili.

U Museu di Andersen

U custruzzione moderna adjoins a casa di Andersen. Ci hè a pruduzzioni principali di u Museu Andersen in Odense. Ci, i visitori si ponu macerate in u mondu di i cunti di fata, acquistanu cun e so traduzioni in difeenti lingui, vedere disegni, appliqués nantu à u motiu di i fichi è assai più.

Sculture di cuntadini

Sculture di eroe di i cultisti di Andersen sò spargugliati in tutta a cità. Propriu unu di i stati di a cità, Radisson hè l'eroi di a "Sirenita", "Steadfast Tin Soldier" è "Hans Churban". L'autoru di u munumentu à u Soldadore di Tin Soldadu in Odense hà sappiutu per fà chì u so eroi pare avè solu vinutu da e pagine di u libru, cusì realisticu ellu s'assumiglia. Opposite l'hotel da una grossa fiura mi piace Thumbelina, è u barca di "carta", fatta, sicuru, micca di carta, cum'è in a natazioni per sempre in u fiumu in Odense.

Ci sò un monumenti in a cità à u stessu autori. Unu di elli si trova dopu à a Cattidrali di San Cugliu, è u sicondu hè nantu à a piazza centrale. Una storia curiosa hè cunnessu cù u sicondu. L'Scultura in l'idea hè stata parte di a fontaine, ma u finanziu di u prutore era firmatu è Ghjens Galshot, u scultore di questu munimentu à Andersen in Odense, inundatu u so travagliu in u portu di a cità.