Bai Adam


In a capitale di Oman hè un museu privatu chjamatu Bait Adam Museum. Hè una mansioni petite cù i persone esistenzi unichi, cunnessi cù a storia di Muscat è u paese in tuttu.

Infurmazioni ghjugna


In a capitale di Oman hè un museu privatu chjamatu Bait Adam Museum. Hè una mansioni petite cù i persone esistenzi unichi, cunnessi cù a storia di Muscat è u paese in tuttu.

Infurmazioni ghjugna

U stabilimentu hè statu fundatu da u cullettore Latif al Buloushi. Hà chjamatu u museu in onore di u so figliolu maiò chjamatu Adam. U pruprietariu di u situ per parechji anni hà datu tutte l'artifacti chì dicenu di a vita di i residenti lucali. A strada, i primi esposi apparìanu in a so zitiddina.

U pruprietariu di Bai Adam ricevieti ghjenti cù piacè, mostra tutta una mansione è discussioni per ogni sughjettu. In certu Sultan Qaboos hè vicinu à daretu à u patrone di u museu è acquistà cù a so cullizzione constantemente. A purtata di u bastimentu hè apertu da e porte incisione fatta da legne. Hè cunsideratu a prima esposizione di l'istituzione.

Ciò chì hè in u museu?

In Biancu Adamu ci sò parechje diversi propositi. Unu di i palazzi di u museu hè dedicatu tutta i cavalli arabi. In l'istituzione pudete vede ancu esse tistimonii cum'è:

Durante a visita di i visitori di u museu di Bai Adam ci vole à fighjà à u ghjaccidaghju di u cornu di un rinoceronte tailandese. Ci sò una storia richia, perchè foru urigginati per u Sultan Said, chì li dete à u 7 di u presidente americanu chjamatu Andrew Jackson. Latif al Buloushi hà spent about 20 years until collected all the pieces in a so collezione. Oghje, questu hè unu di i principali esposi.

Esposizione dedicata à Russia

Tutti i turisti di lingua russa in Bai Adams si mostranu un grande album cù postale. U pruprietariu di u museu l'accattò in una subacquista americana. Pruvalenu a corrispondenza tra u ufficiale di u legendariu cruiser Viperag e Yevgenia Nikolayevna Baumgart. Hè a figliola di u famosu teniente-genaru Nikolai Andreevich, chì hà participatu à a campagna di a Crimeanu, hà urganizatu a Società di Cantieri Populari di San Pietroburgo.

U pruprietariu di u museu da a zitella prima hè interessata in a storia di u famusu navi. A navi hà intrutu in u portu di Muscat , perchè a prisenza ccà di una cullizzioni unica, presentata in forma di vechji ritratti di u gruppu "Varyag", postcards è stampavvi, hè justificata. In Bai Adam ancu una medaglia hè guardata, chì hè stata premiata à unu di i guerrieri di u grand cruiser.

Funzioni di visita

U museu hè apertu da u sabatu à u mesecuni da 09:00 da a matina à 19:00 a sera, è a rotunda dura da 13:30 a 16:00. U prezzu di ingressu hè $ 15, gruppi di 10 persone anu un scontu. Hè necessariu di riservà in anticipu, perchè u prezzu includenu un soprappu dilettante cù pezzi naturali, u pane locale è u vinu. Durante u manghjà i visitori sò entretenutu da una ballarina è 3 musichi. Se vulete, u vostru corpu pò pittura cù Henna.

U pruprietariu di u museu Bai Adam vitture in Arabu è in inglese. Inoltre, pò acquistà turistere cù e particularità di relazioni storichi trà l'Oman è altri Stati. Pudete pudè ritruvà in quasi tutte l'exhibiti, solu per i ghjurnali vechji è antichi mapaggini, alcune imagini è navigazione. In l'istituzione, ci hè una buttrega di ricordia chì pudete cumprà rigali unichi.

Cumu ghjunghje?

Da u centru di a capitale à u museu di Bai Adam, pudete piglià un taxi o un caru nantu à a strada nùmmuru 1 o da a strada di Kultury. U percorsu dura uns 15 minuti.