Mucus White in feces

Slime fustu i pareti di u intestinu, per ciò chì hè tutatu di l'acidu corrosivu, è ancu per una sulla tua di frette. In quantità picca di mucus bianchi in u fessee hè presente in ogni persona, ma hè praticamenti micca notu. In ogni casu, se u so numeru hà sviluppatu drammaticamente, in u corpu hà iniziatu per avè qualchì prucessu patologicu.

Perchè u mutazzu biancu si vede in u taburete?

L'apparizione di coati di muccata pò esse dovutu a cambiamentu di a dieta. L'espansione di a furmazione di u muccata si trova com'è u risultatu di l'usu eccessivu:

A più frequenza stu fenominu si prisenta quandu u equilibriu di a microflora hè disturbatu, perchè chì u metabolismu fermanu rallintatu. Dunque, per u passaghju di e massa fecali, u intestinu precisa più mucus. L'aspettanza di u muccu eccessivu in u fessago pò esse osservatu quandu:

E anch'elli facciuti cun mucus bianchi sò osservati cun friddu. In questu casu, ghjustu u mucus da nasofarinale passa à l'intestinu, dopu à andà cun l'alimentariu.

U mussu biancu in l'excremento cum'è un sintimu di e malatie serii

In ogni modu, un tali simpaticu pudete indicà a prisenza di malati seri. Per esempiu, se u muvimentu biancu si pande cù pudde, a causa pò esse:

U cursu di sti prucessi patologichi hè signalatu da un crescitu di a temperatura è di l'aspettu di sensibuli sensu in l'annu.

A prisenza di u cangeramentu hè a causa più riesza di secrezione di mucus. Questa hè a distruzioni di a membrana intestinali.

Un altru raggiuni di l'apparizione di u moco hè a fibrosi cistiale. Questa purgazione hè ereditaria. À a persona da u nàscita, una furmazione di a mutage esse excevule, in un intestinu, è in modi respiratorii.

In più di i raghji supraniunati, u mussu vernu biancu in l'excrementu pò parlà di tali prublemi:

Ogni cilestu di e malatie hè diagnosticatu da studii speciali. Perchè u duttore ùn serà micca difficiule per identificà questa o questa malatia. Se se detecta muta, fate un gastru centru. Hà prescrive i medicini necessarii è una dieta especial chì ristabilisce u sistema digestivu.