Ictiosi - trattamentu

L'apparizione di scorcia scalizia salla nantu à a pelle indicanu u sviluppu di una di e variità di keratosi dermatulogica. Sta maladie hè chjamata ictiose - u trattamentu deve esse accuminciatu immedanatu, perchè a patologìa prugna rapidamente e comprende maiò enormi di a pelle.

Enfermedad di l'ichiosis di a pelle

Una epidermisa sana hè sempre rinuvata, è a disturbazione di a querillinizazione di a so superficia si palesa in a forma di l'accumulazione di caghjuli mortu. À a listessa ora, l'umidità di a pelle hè intensamente persu, una cantera eccessiva di composti di a proteina si componi in a cima superiore.

Altri signali clini:

A citosa ordinali pò esforzà si a diversità di dermatite hè aghjuntu durante u so cursu. In quessi casi, parechje rampi dilativi prisenti nantu à l'epidermisa, a temperatura lucale risate.

Ictiosis acquired - causa

Tipu symptomaticu è senile di a malatia si trova per quelli fatturi:

Prima di trattà a ictiose di a pelle, hè necessariu di realizà prucedure di laboratori, in particulare - per fà una biòpsia. Questu serà eliminatu altre malatie dermatulogichi è stabilisce a causa di a karnatosi.

Cumu cura l'ictiose?

A causa di u fattu chì a patologija in questa hè crònica, a terapia rializeghja assai tempu è hè diretta à eliminà i sintomi, allughjendu a cundizione di u paci.

U schema di trattamentu include such activities:

  1. Puderanu medichi cù retinuti è retinol (vitamina A). A dosa minima di u ghjornu deve esse almenu 50 000 IU, è l'usu di a droga debe sia simultanea cù vitamina E (tocopherol acetate) à 8 mg per ghjornu. Li retinoids sò assimbitati da u corpu solu in un cumplicatu tali.
  2. Vitaminimuliu cù cuntenutivu cuntenutu di u gruppu B. Eghjughe bè cumu pruduce injections di vitamina B12 (cianocobalamin) durante 60 ghjorni.
  3. Esfoliazione lucali di a prugna cineratinizzata cù bagnu di salinu incù l'additù di cloruri di sodiu, triturazione di a pelle cù salinique vaseline, lanolin, olii vegetali di grassu.
  4. L'applicazione di creme cù urea, cuncentrazione - micca menu di 10%.
  5. Rubbing di vinu retinuà in l'area affettata (2 volte à ghjornu). U cursu deve esse circa 3 mesi.
  6. Helioterapia.
  7. Radirazione cù ultravivenza.
  8. Balneoterapia.
  9. Cundizione cù l'ossigenu.
  10. In i fugliali particularmente severi di ictiose, u trattamentu implica l'usu di l'ungimentu di corticosteroidu hormonal in corpus curtite.

U trattamentu di l'ictiose di caccia cun i rimedii tradiziunali

U rimborsu mediu hè un prufume chì pò esse fatta in casa:

  1. In una piccula cassetta, frette 250 g di mantova è aghjunghje cù 100 g di cera di a cera di d'a cera di d'a cera di l' esprimità , afflicanti constantemente a massa.
  2. Aghjunghjite a mezcolita à foglia, prestu cù 100 g di resina di pinu (foglie) è fervente per altri 8-10 minuti.
  3. In a medicina aghjunghjenu 30 g di ciddi di celedina sfucata secca, seguite à u focu durante 5 minuti.
  4. Pour à a mezora un medio litru di petra d'oliu di San Giovanni, trasfurmà assai cun una spatula di lignu, chì vola pocu à 30 g di ciaffu chjaru diluitu.
  5. Uttenite u pruduttu nantu à u focu per 2,5 ori, aghjunghje 50 g di propolis naturali à questu.
  6. Dopu à 30 minuti, piacenu a droga. Leave for 12 hours.
  7. Boil novu a cumpusizioni, strain e pour l'ungulante in un utile limitu.
  8. Aduprà ogni ghjornu à migliurà persistenti.