U primu passaghju cù u babbu novu

U primu passaghju cù u figliolu hè un avvenimentu impurtante, chì devenu esse preparatu cù cura. Uni pochi consiglii simpricimenti aiutanu à a ghjovana materna urganizà un viaghju, perch'ellu fermu nantu à l'aria porta solu l'emozioni bona è positiva.

Quandu è cumu per cumincià à camminisce cù un novu?

U primu passu hè di partenza da l'ora di l'annu quandu u zitellu nascì, i cundizioni climatichi è u so state di salute.

Se u primu passaghju di u natuvulu hà da esse postu in l'estiu, finu à contru à a credenita populari chì pudete cammaranu da i primi ghjorni dopu à u nàscita, hè megliu escevari à u 10 di ghjornu di vita per un zitellu cù l'aire frescu.

U fattu hè chì u sistema di termoregulazione di u zitellu ùn hè perfettu, è pò sopra sopra sopra. A strada, depende da a temperatura di l'aria, à quandu a caminari cu i ghjuvanotti . Se a finestra hè più di 25-27 gradi, andate per una cammara melloru prima di a matina o à a sera. Per a prima volta, u tempu di residenza nantu à a strada ùn deve esse micca più di 20 minuti, cù ogni successu successu pò esse aumentatu 10-15 minuti. Avà à l'età di u mese cù u zitellu pudete cammellu duie volte duvornu per un 1.5-2 horas.

In u invernu, u primu passaghju ùn deve esse mandatu più prima di duie simani dopu a nascita, se a cundizioni climatichi permettenu.

I primi cammelli cù i natuvelli in a primavera o u vaghjimu urghjenu un furmazioni speciali di i genitori. Se u tempu hè bonu, puderete sorte nantu à a strada 5-7 i ghjorni dopu a purtata, per uns 20 minuti. Oghje chì i mammi sò preoccupati di a quistione di a manera di vestitu un novu per passaghju à questa ora di l'annu. L'Esperienza mostra chì i più vistimenti di u tarritoriu per un zitellu in un clima cusì currettu è una demi season in generale. Chjusate u spalle, permette a pelle di respira è ancu mantene u calore. I prudutti sò naturali è còmode.